Omtrent dødt der inne

En tråd i 'Mai 2018' startet av Fucoc, 7 Mai 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mammaheks Forelsket i forumet

Jeg er nå 38 uker + noen dager. Skal ha planlagt keisersnitt på onsdag.
    Jeg har så veldig lite bevegelser nå for tiden, blir helt nervevrak. Hun begynner ikke å bevege seg når jeg legger meg nedpå engang... slik hun pleide :|
    Hun beveger seg når jeg drikker cola/noe MED sukker, spiser is (med sukker), men bare da og kun for en kort stund.
    Er dette vanlig på slutten?
    Kan ikke huske med sistemann, der kom plutselig fødsel som kastet på meg, over en uke før tiden og med første mann husker jeg at han var sprek helt til siste minutt.
    Bør jeg ringe føden eller er dette normalt?

2. Karoline89 Mai 2018 Andre møte med forumet

Ta deg en telefon til føden du hvor du får snakket med en som kan hjelpe/berolige deg :)

• Enig Enig x 2
  3. Susie85 Betatt av forumet

Enig. Ring føden [emoji4]

4. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Ring føden
    Eneste riktige om du er bekymret

5. Joggejenta Mamma til Eva 09.10.14 <3 Mailykke 2018 Oktoberskatter 2014

Enig med resten: er du bekymra, ikke nøl med å ring!

• Enig Enig x 1
  6. KH84 Elsker forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤

Ring!

• Liker Liker x 1
  7. Aoede Elsker forumet Himmelbarn August 2018

Ja ring føden! Ikke vente bare fordi du har time til keisersnitt om noen dager!

8. Juliete Forumet er livet Mailykke 2018

Ring føden ja.
    Men, merker og bevegelsene endrer seg, mer stryking og små dult enn de harde sparka..

9. Snorkfrøkna_90 Elsker forumet Mailykke 2018 Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Enig! Ring hvis du er usikker!

10. Siadle Forumet er livet Tilgangsansvarlig Junilykke2018

De skal bevege seg like mye svangerskapet gjennom, selv om bevegelsene endrer karakter. Om du er bekymret, er det noe som har endret seg - og da ringer du føden!

• Liker Liker x 1
  11. Kakkelhøns Glad i forumet Mailykke 2018 Augustbarna 2021

Hvordan går det?

12. Mammaheks Forelsket i forumet

Kom akkurat hjem fra føden nå, hatt sparketest. Fikk iskald saft, men kjente fremdeles ikke noe. Legen var enig i at hun var usedvanlig stille, men gjennomstrømming i navel, hjerteslag, puls og alt var som det skulle være. Morkake lå på forsiden av magen, og hadde litt lite fostervann, som kunne resultere i at jeg kjenner mindre. Hun lagde grimaser med fjeset sitt, men beveget ikke på seg selv ved dunking på magen. Fikk beskjed om å komme tilbake i morgen om hun ikke ble sprekere i løpet av morgendagen.

• Hjertelig Hjertelig x 3
  13. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

Godt du fikk se henne da og at ting fungerte, og godt du fikk kommet tilbake dagen etter. Håper alt er fortsatt bra med dere begge[emoji173]️. Hvordan har det vært nå? Blitt mer livlig?

• Enig Enig x 1
  14. Lykkespire<3 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sensommerbarna 2016 Junilykke2018

Signerer :Heartred

15. Så godt du blir tatt på alvor <3 Håper lille blir sprekere i løpet av dagen!

16. silly86 Flørter med forumet

Så godt at du blir tatt på alvor! [emoji173]️ Hvordan har det vært i dag med bevegelser? Jeg ville hatt veldig lav terskel for å kontakte igjen altså, veldig greit å få fulgt opp! [emoji4]

17. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Godt det så bra ut igår.
    Hvordan har det vært hittil idag?
    Enig med Silly - ekstremt lav terskel for å dra inn igjen idag.

18. villter Forelsket i forumet Mailykke 2018

Så bra. Alltid bedre med en gang for mye en for lite[emoji4]
    Hvordan er det i dag?

19. Mammaheks Forelsket i forumet

I dag har alt vært som det pleier. Har vært på farten hele dagen, og da pleier jeg ikke kjenne noe, men når jeg har satt meg ned kjenner jeg voldsomme bevegelser, slik hun var før disse dagene med "stillhet". Føler ikke jeg har gjort noe annerledes egentlig, så vet ikke hva som var grunnen.
    Nå har jeg dagens siste måltid før jeg skal på keisersnitt i morgen tidlig, spørs om jeg får sove så mye i natt :3 veldig spent

• Liker Liker x 5
  20. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Så bra alt har vært fint idag.
    Lykke til imorgen!

Del denne siden