Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja men det er det du syns. Jo det har noe med mangel på religion å gjøre, eller mangel på respekt for at andre er troende, praktiserende og religiøse. Jeg har enda til gode å møte en som klager på omskjæringen. Selvfølgelig, går man til et lumskt sted så har man ingen garantier for at det blir gjort ordentlig, kanskje blir det kuttet for mye, eller feil, men går man til et ordentlig sted så går det bra.
Det hadde ikke vært aktuelt for meg. Omskjæring av jenter er totalt ulovlig i Norge, og fører, såvidt meg bekjent, til betydelig større skader enn ved omskjæring av gutter, som da er lovlig i Norge. Når det er sagt, tar jeg ikke parti med hverken FOR eller MOT omskjæring, i denne saken. Det er jo grunnen til at jeg skrev innlegget.
Fordi det er INGEN grunn til å gjennomføre dette religiøse tullet og derfor dømmer jeg denne mannen. Og hun som er sammen med han som faktisk vurderer dette.Blir helt sjokkert over å lese hva enkelte får seg selv til å skrive om andre mennesker. Hva får deg til å føle deg så mye bedre når du selv dømmer uten å kjenne?
Jeg er helt imot omskjæring. Ikke er det lovlig i Norge heller så vidt jeg vet..? La gutten bestemme selv når han blir voksen, isteden for å påføre han mye (og unødvendig) smerte og et stort inngrep på kroppens hans uten hans samtykke. Og siden du er i tvil burde du IKKE gjøre det. Det kan tross alt aldri gjøres om..