Da tror jeg at jeg har trukket vinnerloddet og fått omgangssyken og må både kaste opp og gå på do
rekner hvertfall med det er omgangssyken og ikke matforgiftning selvom det startet i natt. Vi hadde takeaway pizza, men samboer er jo ikke dårlig.
Er 16+5 og er veldig i stuss på når jeg eventuelt burde kontakte lege eller noe. Får jo uansett ikke tak i lege i dag, utenom eventuelt legevakten.
Noen som har noen tips eller erfaring? Så langt så er det ingenting som holder seg nede, og jeg spiser sakte og smått. Er det tomt så går det jo i magesyre også
rekner hvertfall med det er omgangssyken og ikke matforgiftning selvom det startet i natt. Vi hadde takeaway pizza, men samboer er jo ikke dårlig. Er 16+5 og er veldig i stuss på når jeg eventuelt burde kontakte lege eller noe. Får jo uansett ikke tak i lege i dag, utenom eventuelt legevakten.
Noen som har noen tips eller erfaring? Så langt så er det ingenting som holder seg nede, og jeg spiser sakte og smått. Er det tomt så går det jo i magesyre også

Det er nok ikke grunn til bekymring, så lenge du klarer å få i deg rikelig med væske. Det er dehydrering som er skummelt. Kjenner du liv fra baby enda, eller er det for tidlig?