Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk fort over, men i dag kom feberen og han klaget på vond hals nå på kvelden. Så han har ligget på sofaen i hele dag. Snakket med læreren i dag og hun kunne fortelle at det var mange i klassen som var hjemme med vond hals og feber.Takk Æsj, så kjedelig! Håper dere andre slipper unna!
Ble dere smittet!?Fikk det i hus i dag[emoji40] Frøkna er syk og nå gruer jeg meg [emoji85]
Masse god bedring [emoji4]
Takk det sammeSå kjekt å se deg her inne
Nei! Ble nesten litt overrasket.. Vi har ikke hatt tegn til noe faktisk og er veldig glad for det. Var noe 24 timers greier på frøkna[emoji108] Frisk som en fisk nå[emoji4][emoji4]Ble dere smittet!?
God bedring
Ennå godt. Er så ubehagelig og vondtNei! Ble nesten litt overrasket.. Vi har ikke hatt tegn til noe faktisk og er veldig glad for det. Var noe 24 timers greier på frøkna[emoji108] Frisk som en fisk nå[emoji4][emoji4]
Hvertfall for de små.. Da får jeg så vondt[emoji174]Ennå godt. Er så ubehagelig og vondt
Veldig bra nettop hatt 4åring i hus og snart fyller frøkna 2 hvordan er formen din nå ? Bra med ungene ? Nå er jeg på vei hjemover , besøkt tantebarn på SørlandetTakk det samme
Leeeenge siden jeg har vært her
Hvordan går det med dere?
Så store de har blitt!!!Veldig bra nettop hatt 4åring i hus og snart fyller frøkna 2 hvordan er formen din nå ? Bra med ungene ? Nå er jeg på vei hjemover , besøkt tantebarn på Sørlandet