Omgangssyke!

Dirgfrid

Betatt av forumet
Bleh, jeg har ligget rett ut med omgangssyke siden fredag. Jeg som ikke engang kan huske sist jeg hadde det! Så utrolig slitsomt å fly på do hver time.. ble litt bekymra for dette med kaloriinntak, men konemor leste seg opp, og det ser heldigvis ut til at spira tar det hun trenger fra meg uansett, og at det bare er jeg som blir enda mer skadelidende. Greit å vite etter et døgn med bare smoothie, vann og cola, og hvor alt forsvinner rett ut igjen! :p
 
Uff føler med deg!! Den sykdommen er fæl. Håper du føler deg bedre :)
 
Huff da:-( masse god bedring!
 
Uff masse god bedring:) ! Kan ikke tenke meg noe så grusomt som den sykdommen der er fælt !:(
 
Så kjedelig:/ masse god bedring! :)
 
Usj, så kjipt !
Bare du får i deg drikke, så er det ikke så nøye med maten noen dager:) Spiren tar for seg :)

God bedring !!
 
Huff, er det værste det der!! Godt det gjengg framover da. Og så godt å høre at du he ei som tek godt vare på deg og pusher deg:) trengs innimellom det. Og lille bøllefrø tek heldigvis det den treng uansett, er ein sjav som sitter som taperen.;-) men er vert det da..:) masse god bedring!!:)
 
Tusen takk, alle sammen! Nå er det luftsmertene i magen som er drepen. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.
 
Fortsatt god bedring :)
 
Tusen takk! Det var godt å få komme hit og klage litt ;) i dag har jeg klart å være nede i første etasje hele dagen, ikke bare ligge i senga, så det er en stor forbedring!
 
Back
Topp