Omgangssyke i julen

Jeg håper vi slipper unna :-P

Frøkna hadde noe som ligna forrige uke, spydde en gang, men har hatt en løs bleie om dagen helt til i dag.

I dag spydde storebror et par ganger.
Vi voksne krysser jeg for at slipper unna ;-)

Eg og sambo har hatt det no, eg ligg enda. Usikker på om frøkna vår har hatt det.. Håpar me alle held oss friske i jula. :)

For 4 år si hadde me besøk av et vennepar med 2 små, helgo før jul. Alle dei fekk da, bortsett frå babyen + eg og jentungen så va 3 veke korrigert. Heldigvis va alle friske igjen dagen ette :)

Vi har aldri hatt det i jula som jeg kan huske

Opplevde det en jul. Noroviruset. Set var grusomt! I år fikk vi omgangssyken helt i begynnelsen av desember. Lillemann og mannen kasta kun opp mandag morgen, men vi valgte å holde lillemann hjemme fra barnehagen til og med torsdagen da vi var sikker på at han var smittefri. Tror vi klarte å unngå å spre det videre. Hvertfall ikke hørt om fler i bhg spm har hatt det. Ble smitta i familieselskap på lørdagen fant vi ut i ettertid.

Det er veldig viktig å holde seg hjemme lenge nok etter en slik runde for å stoppe smitten! Det gjelder både bhg, skole, jobb, frisør, tannlege +++

Lillesøster fikk det her tidligere i desember, men det smittet ikke videre. I bhg var der stort sett en pr avdeling, ikke noen epidemi. I det hele tatt, veldig enkelt

Back
Topp