Omgangssyke i julen

Jeg var alltid syk på julaften som liten;) Hatt influensa, omgangssyke (kastet opp PÅ julenissen faktisk:p), vannkopper osv.

Har allerede hatt det i hus 2 ganger den siste måneden. Krysser fingrene for at det holder! Hadde spya i jula for tre år siden, og i nyttårshelga for to år siden. I fjor holdt vi oss på beina akkurat i juleferien, men hadde til gjengjeld 4 runder spysjuke i desember og januar tilsammen... Det er noe herk altså!!!

Hadde det i slutten av januar, og håper virkelig vi slipper å ha det i jula.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Meg og min mann låg julaften for 2 år siden. Hadde besøk fra østlandet og det var første jul vi skulle feire hjemme! Besøket feiret hos familien deres, ungene ble hentet av svigers, og jeg og min mann lå på hver sin sofa med ritz kjeks og salte padder på julaften :(

Ikke i jula heldigvis, men kommer snikende på nyåret. Passer jo fint for meg med termin i januar :O

Har aldri hatt det i jula, men påsken derimot det var ikke på morsomt :o
har ikke hørt noe om at noe går i barnehagen heller :)

Vi hadde det for 4 år siden. Eller, mannen. Men usikker på om det var omgangssyke. Starta på julaften..
Så jeg spiste brødskive til julemiddag:p 1. Jula vår med unge og greier.

Oh yeah. Lillegutt har hatt det, og gubben:P Jeg har enn så lenge holdt meg frisk.

Guttungen på 1 år spøy ned hele senga vår i natt så jeg håper at vi er ferdig innen julaften om vi voksne får det. Var syk i ca 1 uke fra 3 juledag i fjor, med en nyfødt og svigers på besøk.

Uff! Sønnen min fikk det lille julaften en gang... Heldigvis var formen bra på julaften. 2. Juledag fikk jeg den :/

Lurer på om det er omgangssyke om man bare kaster opp en gang? Sønnen min klagde over magesmertee og kvalme i natt... Kastet opp en gang i formiddag, men har ikke blitt noe mer.

Mitt trekløver. Jeg håper vi er det siden det bare er to uker siden mannen og jentungen hadde det så håper vi slipper en runde til :)
Hehe det er vertfall en trøst når man har hatt den så nært jul! Da bruker man å holde seg immun noen mndr. :)

Vi hadde flere runder forrige vinter, først i mnd skiftet november /desember, så i januar/ februar. Jeg fikk det 2 ganger og ungene 3. Gubben slapp unna alle gangene :p

Akkurat ferdig med spyinga jeg og småen. Spysjuka i barnehagen og Noro-virus på jobb, så måtte vi bare få det :p

Back
Topp