Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det mulig? Er sint og sur, på alt og ingenting!!!!! Blir oppgitt, gråtkvalt og lei av hvor Dumme mennesker er og hvor teite ting er! Sånn.... Da fikk jeg blåst ut det!
Jeg merker hormoner ja... I går satt jeg bare å gråt. Å i dag har jeg bare vært sint Har vært veldig lett å gråte for ikke noe.... men I dag har jeg bare vært irritert
Her er det ikke mye gråting, er ikke trist eller rørt eller noe, bare forbanna på alt, hele tiden.
I gode øyeblikk skjemmes jeg jo, og prøver å stoppe dette sinnet, men så blir jeg sint igjen og all fornuft er borte.
Kjenner spesiellt at ALT, og da mener jeg ALT sambo gjør eller sier får meg til å tenne på alle plugger.
Syns jo så synd i han, stakkars, han har det ikke lett for tiden. :/
Håper det verste gir seg snart, er jo vondt å være et hustroll
Jeg er å desverre ett hustroll skal ikke noe til for å få meg irritert stakars barn og sambo . Men jeg tasser som regel inn på ett rom for meg selv så går det fort iver heldigvis. Å er ikke slik at jeg skriker å er sånn sint men kan merke at stemmen min er litt hard uff
Haha jeg skjønner deg godt! Jeg blir så sint på alt og alle hele tiden, haha. Og etterpå så må jeg le av meg selv fordi jeg er så teit som blir sur for at mannen foran meg går saktere enn meg, haha. Også gråter jeg for ingenting. I går gråt jeg hos legen da jeg skulle fortelle hvilke symptomer jeg har hatt hittil hahaha
Uff, jeg er også grinete om dagen. Litt håpløst når man er lærer på barneskolen. Må virkelig bruke alt jeg har av energi for at jeg ikke skal være sur på jobb. På ingen måte enkelt. Godt det er ferie nå ....
Får høre at jeg ropet mye... Merker det ikke selv, men er visst litt mer irritabel og streng for tiden. Før tårene tar over da.... Er helt sykt dette, hvordan hormonene påvirker.