OMG, så kleint!!!

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Jeg ser 50 shades of grey nå, og kleinhetsbarometeret toppa seg i løpet av de første 10-15 minuttene.. If you were mine you wouldn't be able to sit for a week..

I wouldn't touch you without a written agreement..

Altså, d kan ikke være bare jeg som syns d der er kleint vel?

*grøss* Den filmen klarte jeg ikke se stort mer enn åpningsscenene av, flaut flaut flaut!!!!!!!

Jeg ser 50 shades of grey nå, og kleinhetsbarometeret toppa seg i løpet av de første 10-15 minuttene.. If you were mine you wouldn't be able to sit for a week..

I wouldn't touch you without a written agreement..

Altså, d kan ikke være bare jeg som syns d der er kleint vel?
Høres ikke ut som jeg film jeg har så veldig lyst til å se...

Jeg har ikke sett den, men nå kjente jeg at jeg kanskje bare må se den for å se om jeg syntes den er like klein :P

Haha, ikke bevegd meg inn i den verden der, og har egentlig ikke tenkt til det heller:D haha, hørtes kleint ut ja!

Omtrent like kleint som bøkene da, med andre ord.

Har hverken sett filmen eller lest bøkene:p

Jeg har ikke sett den, men nå kjente jeg at jeg kanskje bare må se den for å se om jeg syntes den er like klein :P

D er derfor jeg ser den. Den er ca 100 ganger verre enn jeg trodde..

Haha, ikke bevegd meg inn i den verden der, og har egentlig ikke tenkt til det heller:D haha, hørtes kleint ut ja!

Greit nok å ikke se den da.

Har ikke sett den;)
Omtrent like kleint som bøkene da, med andre ord.

Har jo ikke lest de, bare hørt folk snakke om den. Men jeg fatter ikke at folk har vært på kino og sett den..! :o

Har hverken sett filmen eller lest bøkene:p

Tror d er likså greit jeg.

D er derfor jeg ser den. Den er ca 100 ganger verre enn jeg trodde..

Greit nok å ikke se den da.

Har jo ikke lest de, bare hørt folk snakke om den. Men jeg fatter ikke at folk har vært på kino og sett den..! :o

Tror d er likså greit jeg.

Er den såå dårlig?

Har lest bøkene, og mannen dro goder.
Venter litt til med filmen. men tenker at den ikke skal sees sammen med 15 åringen :p

Back
Topp