Omega3 tilskudd som...

CanisBebis

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Maisløyfene 2024
...ikke smaker HØGG!

Har noen funnet det? Har prøvd både Møller, BioPharma og Nycoplus, men så fort kapselen løser seg opp i magen blir jeg gående og gulpe transmak, og det er SÅ grusomt.

Følger, kan opplyse om at de for barn med Elias på pakken og den uglen fra Nycoplus ikke er noe gode heller, den falske sitrussmaken maskerer egentlig ikke fiskesmaken :yuck:

Har dessverre ikke tips om noen som ikke smaker vondt, men jeg tar de rett før jeg legger meg- og da merker jeg ikke noe!

Nycoplus sine gravid vitaminer? Den føler jeg ikke smaker så mye, reagerte veldig på den gule pakken vertfall..

Følger, kan opplyse om at de for barn med Elias på pakken og den uglen fra Nycoplus ikke er noe gode heller, den falske sitrussmaken maskerer egentlig ikke fiskesmaken :yuck:
Da slipper jeg å bruke penger på å prøve de- takk!

Raps Olje eller linfrøolje? Bruke kaldpressede over mat, i smoothie osv.
Eventuelt veganske kapsler.

Jeg sliter med å få ned kapslene fordi jeg brekker meg, men når de først er kommet ned så er det null problem.
Eskimo 3 er kjent for å være veldig rent. Men jeg har flere familiemedlemmer som er intolerant mot fiskeolje. De reagerer sånn du sier på kapsler, men også på spesielt rå laks og ørret. Men det er ofte i mindre doser derfor går det greit.

Prøvd den som er anti oppstøt? Eneste jeg kan ta :hungry:

«Fiskeoljen er innkapslet i kapsler som løser seg i tarmen, og ikke i magesekken, for å unngå oppstøt og ettersmak av fisk. Kapslene er også tilsatt en mild duft av peppermynte for å unngå lukt av gelatin fra kapslene.»

Jeg hadde store problemer med omega3-kapsler i mange år (flytende tran var fullstedig uaktuelt), men så var det noen som tipset meg om å ta kapslene rett før måltid og det fungerer kjempebra for meg. Når man gjør det på denne måten legger maten seg oppå kapslene og du unngår "tranrap".

Jeg hadde store problemer med omega3-kapsler i mange år (flytende tran var fullstedig uaktuelt), men så var det noen som tipset meg om å ta kapslene rett før måltid og det fungerer kjempebra for meg. Når man gjør det på denne måten legger maten seg oppå kapslene og du unngår "tranrap".
Smart! Må prøve det! Får ta de med meg i veska bare.

Prøvd den som er anti oppstøt? Eneste jeg kan ta :hungry:

«Fiskeoljen er innkapslet i kapsler som løser seg i tarmen, og ikke i magesekken, for å unngå oppstøt og ettersmak av fisk. Kapslene er også tilsatt en mild duft av peppermynte for å unngå lukt av gelatin fra kapslene.»
Bruker også denne! Merker ingenting :)

Nycoplus sine gravid vitaminer? Den føler jeg ikke smaker så mye, reagerte veldig på den gule pakken vertfall..
Tok feil! Prøvde Nycoplus Gravidkapsler (de med to i pakka) er på dag tre og har enda ikke gulpa! OH LYKKE!!!

Jeg bruker selv nycoplus sin omega3 fra alger (vegansk). Har ikke merka noen smak fra den. Anbefaler å kjøpe den på klikk og hent (apotek1). Da koster den rundt 150kr, istedenfor 275 på apoteket

Back
Topp