Jaja, pasta er også godt i en travel hverdagBle endring i planenble pasta istedenfor ;-)
Vi har hvert ute og lekt med naboene nesten i hele dag, også ville amina leke inne hos dem så var der litt også ;-) ble haste middag med andre ord
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja, pasta er også godt i en travel hverdagBle endring i planenble pasta istedenfor ;-)
Vi har hvert ute og lekt med naboene nesten i hele dag, også ville amina leke inne hos dem så var der litt også ;-) ble haste middag med andre ord
Jepp, ferdig og på plass i sofaenMen du er vel ferdig der nå?![]()
Har en lilla onepiece i Egypt jeg kanskje skulle bedt om å bli sendt oppJa det var det faktisk
Masse fine bilder i hodet![]()
Ja det funket da greit ;-) imorgen skal vist mannen være hjemme så har mulighet til å la han ta aminaJaja, pasta er også godt i en travel hverdag![]()
Og nå sover du garantert, noe jeg også burde gjøreJepp, ferdig og på plass i sofaen![]()
HahaHar en lilla onepiece i Egypt jeg kanskje skulle bedt om å bli sendt oppHjalp det på bildene?
Glidlåsen på den går til over hodet så kan virkelig pakke meg inn![]()
Og da blir det chili con carne??Ja det funket da greit ;-) imorgen skal vist mannen være hjemme så har mulighet til å la han ta amina![]()
Det gjorde jeg nok, jaOg nå sover du garantert, noe jeg også burde gjøre![]()
Var det jeg tenkte megHahadet hjalp virkelig på bildene, ja
![]()
Ja! :-DOg da blir det chili con carne??![]()
Flink du er daDet gjorde jeg nok, ja![]()
God morgen, du er vel på jobb og koser deg allerede :-DGod morgen søte jenter![]()
Høres nydelig utJa! :-D
Skal bli godt med chili con carne igjen ;-)
Super med nok søvnFlink du er dahuff må bli flinkere jeg også!
![]()
Det var jeg jaGod morgen, du er vel på jobb og koser deg allerede :-D
Allerede :-oHøres nydelig ut
Super med nok søvn
Det var jeg jaferdig nå..
God ettermiddagGod ettermiddag snupper![]()
Håper dere koste dere med middagAllerede :-o
Er nydelig koker nåendelig ser det ut som chili con carne og ikke en rar miks av ting
![]()
Det er det jagguGod ettermiddagsnart kveld nå :-D