Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det må du! :-DHihi...da må jeg jo nesten det![]()
Jeg hadde ikke klart detHehe...ja, jeg er jo litt viljesterk![]()
Krysser fingre for det da!!!Jada, skal være i orden nå heldigvis![]()
Jepp, det må jo selvsagt dokumenteresJa det må du! :-D
Også må du ta bilde ;-)
Ikke så glad i sjokoladepudding så det går helt fintJeg hadde ikke klart detjeg mangler litt viljestyrke der altså
![]()
Har visstnok kommet vann inn under et beslag...rent ned i veggen og ut over vindu inne i stuaKrysser fingre for det da!!!
Men hva hadde egentlig skjedd?
Huset er jo helt nytt og skal da ikke ha sånne problemer! :-o
Har skrevet en søknad jeg er fornøyd med. Nå er det igjen å legge den inn i data systemet deres.Hvordan går det med søknads skrivingen?![]()
Så spennendeHar skrevet en søknad jeg er fornøyd med. Nå er det igjen å legge den inn i data systemet deres.har funnet 2 jobber til å søke på også.
![]()
Hihi...så gøy at hun mor fikk luftet seg littLigger rett ut på sofaen. Var på fest i går for første gang på over 1 år. Så i dag er hodet tungt
Krysser fingre for degda er første søknad endelig såpass så jeg er fornøyd, så nå er den lagt inn på firmaets hjemmeside.... en søknad til skal sendes så fort ei har lest korrektur på den
Å nei, så kjiptBlæ je har fått omgangssjuke. ... fysj for noe dritt..... håper enda det blir bare meg her i huset....