Takk, takk, søtaåååå så godt a gitt, gratulerer med en flott handel
Måtte gjemme det unna mannen da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, takk, søtaåååå så godt a gitt, gratulerer med en flott handel
Hehe ja gjør det ;-)jepp, ser jo helt dødt ut her om det ikke skjer noe her ute på åpent![]()
MEN en mulighet er bedre enn ingen mulighet! Krysser fingre for at det ordner seg!det er ikke fattet noe styrevedtak på flyttingen enda, det er bare en prosjektgruppe som ønsker å flytte, så de tillitsvalgte i fabrikken har frist til i morgen på å levere ett tilsvar på dette. så skal alt opp i styret i Mars, og da blir det bestemt hva som skjer videre.....
Kan vel sies at mulighetene for videre drift er ganske minimale, men det er da en liten svinnende mulighet![]()
Tusen takk :-DFlott å ha deg tilbake![]()
What! :-oTakk, takk, søta
Måtte gjemme det unna mannen daden ene buksa jeg kjøpte kostet 900,-
![]()
Skummelt å gå glipp av noe vet duTusen takk :-D
Skjønner at jeg går glipp av ting her så må jo bare være tilbake så nysgjerrig som jeg er ;-)
Hehe...artig å kjøpe noen klær man er skikkelig fornøyd med uansett prisWhat! :-o
Jeg fikk sjokk når mannen kjøpte så dyr jakke til meg herhan tok faktisk av prislappen i nakken idag for det turte ikke jeg
selvom jeg har brukt den litt
![]()
Da håpe je jaggu den er finTakk, takk, søta
Måtte gjemme det unna mannen daden ene buksa jeg kjøpte kostet 900,-
![]()
Ja vi krysser det vi har. Men denne mnd blir lang....MEN en mulighet er bedre enn ingen mulighet! Krysser fingre for at det ordner seg!
Ikke så altfor lenge å vente på svar heller heldigvis![]()
Det burde den væreDa håpe je jaggu den er fin![]()
Får jo nesten panikk når jeg kanskje kan gå glipp av noe jo :-oSkummelt å gå glipp av noe vet du
Det er her det skjer!
Joda men hadde hvert mer komfortabel med den hvis den kostet under 500Hehe...artig å kjøpe noen klær man er skikkelig fornøyd med uansett pris![]()
Tror faktisk vi må få bilde av den, eller hva tror du? ;-)Da håpe je jaggu den er fin![]()
Ja det vil jeg tro, heldigvis en kort mnd ;-)Ja vi krysser det vi har. Men denne mnd blir lang....
Haha...vi er ganske livredde for å ikke få med oss altFår jo nesten panikk når jeg kanskje kan gå glipp av noe jo :-o
Kjøpt er kjøpt...nyt den fine jakka nå!Joda men hadde hvert mer komfortabel med den hvis den kostet under 500![]()
det tror jeg vi forlangerTror faktisk vi må få bilde av den, eller hva tror du? ;-)
haha så flink du er til å mulitiquote daHaha...vi er ganske livredde for å ikke få med oss alt
Kjøpt er kjøpt...nyt den fine jakka nå!![]()
Takkhaha så flink du er til å mulitiquote da![]()
Eh skal jeg quote deg nå blir det egentlig feil. Så svarer ikke på den ene men den sisteHaha...vi er ganske livredde for å ikke få med oss alt
Kjøpt er kjøpt...nyt den fine jakka nå!![]()