Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
dom har da kost seg i dag iallefall.....Det gjør hun garantert![]()
var faktisk helt greit i dag og det kan je nok takke nysnøen forOi, vær forsiktig!!
Ha en fin dag på jobb!
Er lov å være litt skadefro i en slik situasjondom har da kost seg i dag iallefall.....
Og mor fryda seg på jobb for i dag kom den første oppsigelsen, og fabrikksjefen blir helt satt ut, tror han sitt å tror at alle sammen bare sitter på gjerdet å blir med skuta ned, og at de kan velge fritt på hvem de vil ha med seg videre....
Og jeg skal fryde meg for alle som sier opp![]()
Så bra davar faktisk helt greit i dag og det kan je nok takke nysnøen for![]()
ja kan ikke annet....Er lov å være litt skadefro i en slik situasjon![]()
ja nå syns je snart det er nok her, begynner å bli høyt å kasteSå bra da
Men mer å måke!![]()
Er det mange som har planer om å si opp da?ja kan ikke annet....
Uff ja...trenger lange armerja nå syns je snart det er nok her, begynner å bli høyt å kaste![]()
ja iallefall de som de ønsker å ha med videreEr det mange som har planer om å si opp da?![]()
huff ja, je er dritt lei snø.... men mere skal vist kommeUff ja...trenger lange armer![]()
Oops....ja iallefall de som de ønsker å ha med videre![]()
Flytt til Vestfoldhuff ja, je er dritt lei snø.... men mere skal vist komme
Etter det jeg skjønner tror de som bestemmer dette at alle vil være med så de kan plukke fritt.... men der tar de feil.... fryder meg skikkelig ved tanken på at alle på teknisk avdeling har søkt nye jobber.....Oops....da får de seg en overraskelse!
Jammen je vil ha litt snø på vinteren daFlytt til Vestfold
Aldri snø...![]()
Dette må de jo forventeEtter det jeg skjønner tror de som bestemmer dette at alle vil være med så de kan plukke fritt.... men der tar de feil.... fryder meg skikkelig ved tanken på at alle på teknisk avdeling har søkt nye jobber.....en har vært på intervju også
Litt har vi joJammen je vil ha litt snø på vinteren da![]()