Greit nok. Men det er ikje mye hyggelig nåHåper dagen har gått greit![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit nok. Men det er ikje mye hyggelig nåHåper dagen har gått greit![]()
Det skjønner jeg godtGreit nok. Men det er ikje mye hyggelig nå![]()
Da blir det hjemmekos på hu mor og snuppa daDa er det klart for barnehage og jobb igjen.... ukas siste lang dag i barnehagen., for i morgen skulle de streike også skal de vist planlegge i 2 dager![]()
Blir det de timene i morgen. Men hu skal være hos ei arbeidsledig venninne de 2 planleggingsdagene.... mor må nok jobbeDa blir det hjemmekos på hu mor og snuppa da
Ha en fin dag på jobb!
Flott du har fikset barnevaktBlir det de timene i morgen. Men hu skal være hos ei arbeidsledig venninne de 2 planleggingsdagene.... mor må nok jobbe![]()
huff stakkars har litt dårlig samvittighet, syns nesten je utnytter henne innimellom, men jeg håper hun har vett på å si nei.Flott du har fikset barnevakt![]()
Det burde hun jo hahuff stakkars har litt dårlig samvittighet, syns nesten je utnytter henne innimellom, men jeg håper hun har vett på å si nei.
God kveldNoen dager siden sist nå :-o
God kveld ;-)
Får da inderlig håpe hu syns detDet burde hun jo ha
Sikkert bare koselig å få passe sjarmtrollet ditt!
Det gjør hun garantertFår da inderlig håpe hu syns det![]()
Oi, vær forsiktig!!Da er det klart for å komme seg til barnevakt og jobb. Sikkert hyggelig etter sprutregni går så alle veiene ble speil blanke.... og i natt har det kommet 5 cm med TUNG nysnø..... fysj