JeppHaha er ikke det typisk?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JeppHaha er ikke det typisk?![]()
God ettermiddag jaGod ettermiddag snuppa :-D
Dere får komme på besøk ;-)Da blir de jo bare lei seg siden snøen her er snart borte![]()
Ja ikke sant! Vise at alle er viktige der de er nå!!!Det er sant
Og ikke minst viktig pga omorganiseringen som står for døren![]()
Haha samme som jeg gjør det ;-)Jepplot han bare sove litt jeg.. deilig å ha stua for seg selv
![]()
Ja tiden flyr :-oGod ettermiddag ja![]()
Så koselig da :-DInnom mens gutta leker med plastelina![]()
Syns det er mye mye mindre støtte i det enn besafen, ikke like mykt å sitte i. Samt at den sele strammingen var litt dust, liker ikke å måtte justere høyden på selene hver gang jeg skal sette a inni bilen. Men men venner meg kanskje til detHva tenker du på da?
Jeg hadde et sete som begynte å bli for gammelt så her var det en fryd å endelig kunne ha nytt sete ;-)
De bør iallefall svare på mail siden de har levert feil vare....Spent på om du får svar![]()
Det hadde vært koseligDere får komme på besøk ;-)
Jepp, nettoppJa ikke sant! Vise at alle er viktige der de er nå!!!
Hehe...ja, det hadde vært kjiptHaha samme som jeg gjør det ;-)
Men blir irritert hvis mannen prøver på det samme da![]()
Dette er virkelig skremmendeJa tiden flyr :-o
Ikke koselig for hun som endte opp med å rydde og støvsuge under bordetSå koselig da :-D
Hva skal du kjøpe?Innom igjen, hadde planer om å lure mannen ut imorgen men tilbudene på jula slutter vist idag så må lure han ut idag etter jobb eller reise selv![]()
Det må de jo gjøreDe bør iallefall svare på mail siden de har levert feil vare....
Puta kan du fikse ved å dra i den spaken oppå slik at den sitter fast ;-) da slipper du nemlig å justere der hver gangSyns det er mye mye mindre støtte i det enn besafen, ikke like mykt å sitte i. Samt at den sele strammingen var litt dust, liker ikke å måtte justere høyden på selene hver gang jeg skal sette a inni bilen. Men men venner meg kanskje til det