Om du titter innom

håper jammen je også...... for jeg vil ha EVA SOLO kanna mi..... og hadde jeg vist de hadde svarte bodum kanner hadde jeg heller bestilt det enn røde :p
Om de har ting på lager som de skriver de ikke har så syns je det er juks sia det er på salg..... :( skal fader meg spørre om de hadde kaffe koppene jeg ville ha på lager også selv om det sto at det var utsolgt :p
Er nok endel lureri rundt om ja;)

Er nok endel lureri rundt om ja;)
det tror jeg også, spurte om det i mailen å jeg, samt at jeg kommenterte på facebook sida doms, for jeg så spes på den kanna i svart men var utsolgt i alle andre fargen enn rødt :p og da syns jo jeg det er pussig at jeg har fått ei i svart feil.....

og takk og lov for det :)
Vi fikk fri 1,5 time med lønn i dag, så i dag har jeg SHOPPET :)
Det ble nytt gulvteppe, 4 nye sofa puter, ny vann koker, chili burn(så je kan bli slank :p ) strikking(sjå om jeg får til) samt hentet pakka fra jollyroom og kitchn....
Den fra kitchn ble jeg meget skuffet over skulle ha 2 bodum kaffe kanner(røde) og 1 stk svart Eva Solo.... men oppi pakka var det 2 røde bodum og 1 svart bodum..... men ingen Eva Solo.... og svart bodum var utsolgt i nettbutikken når jeg handlet :p
Kan love jeg har sendt en klage mail.....
Å ja da er det ihvertfall bare å klage!!! Fy sånt er irriterende!!!

Men hurra for fri med lønn ;-)

Hva syns du om pakka ifra jollyroom? ;-)

Å ja da er det ihvertfall bare å klage!!! Fy sånt er irriterende!!!

Men hurra for fri med lønn ;-)

Hva syns du om pakka ifra jollyroom? ;-)
Det er iallefall lengre i ryggen. Kvaliteten ellers syns jeg er ett godt stykke unna besafe... men det er et greit sete

Det er iallefall lengre i ryggen. Kvaliteten ellers syns jeg er ett godt stykke unna besafe... men det er et greit sete
Hva tenker du på da?
Jeg hadde et sete som begynte å bli for gammelt så her var det en fryd å endelig kunne ha nytt sete ;-)

det tror jeg også, spurte om det i mailen å jeg, samt at jeg kommenterte på facebook sida doms, for jeg så spes på den kanna i svart men var utsolgt i alle andre fargen enn rødt :p og da syns jo jeg det er pussig at jeg har fått ei i svart feil.....
Spent på om du får svar;)

Back
Topp