Titter innom å sier god morgen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaetter ca 2 døgn hadde je fått 10 brev av små gutter, eldre karer, og noen som så ut som de hadde ramlet ned fra månen..... da logget jeg ut og rømte![]()
Hehe. .håper du både fikk brodert og kommet deg i sengja merket det ble stille, så jeg fortet meg å broderte litt, men nå har jeg en plan om å finne senga![]()
Kan da ikke huske altdet det var slik det var ja.... har jo vært så mye sykdom her en periode så jeg går nesten rundt..
God formiddag søte duTitter innom å sier god morgen![]()
ja det skal ikke stå på det..... men 60+++ er liksom ikke favoritteneHaha
Flott du i det minste fikk brev da![]()
jada fikk til begge delerHehe. .håper du både fikk brodert og kommet deg i seng![]()
Hahaja det skal ikke stå på det..... men 60+++ er liksom ikke favorittene![]()
Du er flink dujada fikk til begge deler![]()
ja jeg rømte ut igjenHahasikkert veldig erfaren da
Bittelitt yngre er vel å foretrekke![]()
joa er snørrete og litt tett i topplokket, men absolutt bedre enn jeg var fra morgenen i gårGod formiddag søte du
Hvordan er formen?
så bra du begynner å bli i form igjenInnom fra sofa
Formen er endel bedre!
faktisk ikke så værst( tror a sover iallefall, for jeg gikk ned igjenDu er flink du
Hvordan gikk legging idag?
Hadde gjort det samme selvja jeg rømte ut igjen![]()
Da går det nok rette veienjoa er snørrete og litt tett i topplokket, men absolutt bedre enn jeg var fra morgenen i går
Jepp, er deiligså bra du begynner å bli i form igjen![]()
Det er jo supertfaktisk ikke så værst( tror a sover iallefall, for jeg gikk ned igjen)
I går var a sliten, så da vart det stille på 2 min![]()