ja takk og lov, bare håpe snuppa slipper unna nå såVirker jo som om det allerede er på retur da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja takk og lov, bare håpe snuppa slipper unna nå såVirker jo som om det allerede er på retur da![]()
Hahajepp, je veit....men det nytter jo ikke når man har unge med en tosk
![]()
Godt plantet i sofaen igjenhuff da, var kanskje ikke noen lur ide å dra på butikken da nei. bra du kom deg hjem igjen
Det får vi håpe påja takk og lov, bare håpe snuppa slipper unna nå så
haha kan jo ikke stort anna..... men jeg savner den friheten litt til å kunne gjøre noe som helst utafor gårdsplassen på kveldstid.... kan jo det da, men da må je styre med barnepike, og det blir jo ikke noe av om det ikke er noe spesielt.....Hahahuff ..ikke pent å le da
![]()
kos deg der du, sitter i stolen under pleddet jeg ogsåGodt plantet i sofaen igjen
Blir en rolig kveld...
antar det er mye å håpe på, men får tro på høyere makter i det lengsteDet får vi håpe på![]()
Det skjønner jeg veldig godthaha kan jo ikke stort anna..... men jeg savner den friheten litt til å kunne gjøre noe som helst utafor gårdsplassen på kveldstid.... kan jo det da, men da må je styre med barnepike, og det blir jo ikke noe av om det ikke er noe spesielt.....
Takk, kos deg selvkos deg der du, sitter i stolen under pleddet jeg også![]()
Kan hende det går bra om hun ikke viser noen tegnantar det er mye å håpe på, men får tro på høyere makter i det lengste![]()
var så vidt innom en slik sjekke side, men der var det akkurat like mye mystisk som det var for 10 år siaDet skjønner jeg veldig godtdu er jo låst hver eneste kveld...
Kom deg på nett og finn en mann!![]()
det gjør jeg, skal snart brodere, men det ramler inn nye varsler hele tidenTakk, kos deg selv![]()
men de har vel akkurat hatt denne dritten?Kan hende det går bra om hun ikke viser noen tegn
Jeg har vært syk siden onsdag, ingen av barna foreløpig![]()
Haha...ingen som fristet?var så vidt innom en slik sjekke side, men der var det akkurat like mye mystisk som det var for 10 år sia![]()
Men nå har jeg vært borte lengedet gjør jeg, skal snart brodere, men det ramler inn nye varsler hele tiden![]()
Nei, lenge siden detmen de har vel akkurat hatt denne dritten?
etter ca 2 døgn hadde je fått 10 brev av små gutter, eldre karer, og noen som så ut som de hadde ramlet ned fra månen..... da logget jeg ut og rømteHaha...ingen som fristet?![]()
ja merket det ble stille, så jeg fortet meg å broderte litt, men nå har jeg en plan om å finne sengaMen nå har jeg vært borte lenge![]()
det det var slik det var ja.... har jo vært så mye sykdom her en periode så jeg går nesten rundt..Nei, lenge siden det
De hadde feber og forkjølelse i jula...ingen oppkast![]()