takk takk, nyter en bedre frokost nå, og ser på snøen laver ned ute.....Det er nok lurt
Kos deg hjemme og bli frisk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
takk takk, nyter en bedre frokost nå, og ser på snøen laver ned ute.....Det er nok lurt
Kos deg hjemme og bli frisk!
Uff ja...håper jammen je å, men faren for at snuppa blir sjuk etterpå er jo relativt stor![]()
Høres koselig uttakk takk, nyter en bedre frokost nå, og ser på snøen laver ned ute.....
håper je også, men jeg er mye lettere i hodet alt jeg også.... men kan være all den varme drikken je har hatt i meg i dagUff ja...krysser alt jeg har for at hun slipper unna!
det har jeg sett på i dag også, fader meg ikke sett det sia jeg hadde permisjonHøres koselig ut
Jeg sitter i sofa og nyter te og God morgen Norge!
Varm drikke er deilig og lindrendehåper je også, men jeg er mye lettere i hodet alt jeg også.... men kan være all den varme drikken je har hatt i meg i dag![]()
Ikke jeg hellerdet har jeg sett på i dag også, fader meg ikke sett det sia jeg hadde permisjon![]()
jepp, og tror det funka, for nå er formen merkelig bedre....Varm drikke er deilig og lindrende![]()
ja er det, kunne faktisk tenkt meg en slik kose dag en dag i uka ell noe slikIkke jeg heller
Koselig i grunn![]()
haha ble det med mye NEI mat ?Innom etter en tur i butikken
Det var ikke lurt![]()
Hurra, så flott dajepp, og tror det funka, for nå er formen merkelig bedre....![]()
Hehe...det er fordelen med å jobbe turnusja er det, kunne faktisk tenkt meg en slik kose dag en dag i uka ell noe slikmen det går jo ikke
![]()
Neida, men jeg trodde nok jeg var friskere enn det jeg varhaha ble det med mye NEI mat ?
ble tung i hodet igjen mot kvelden, men ikke slik som i går kveld og i dag tidlig endaHurra, så flott da![]()
jepp, je veit....Hehe...det er fordelen med å jobbe turnusda har man den muligheten..
huff da, var kanskje ikke noen lur ide å dra på butikken da nei. bra du kom deg hjem igjenNeida, men jeg trodde nok jeg var friskere enn det jeg var
Svettet som en gris, og svimlet for meg i kassa...![]()
Virker jo som om det allerede er på retur dable tung i hodet igjen mot kvelden, men ikke slik som i går kveld og i dag tidlig endahåper det gikk fort over
![]()