Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har heldigvis klart å spise oppHaha...godt vi er flere
Meeen jeg kjøpte litt julemarsipan på tilbud i stader hjemme alene og sååå fysen...
![]()
håper han sovner fort, mi er også i seng, men antar det er ei stund til a soverInnom etter å ha lagt lillegutt![]()
Flink du er dahar heldigvis klart å spise oppdet jeg kjøpte på tilbud jeg, så nå skal jeg ikke ha noe mere slik
![]()
Han sovnet på 2 minutter hanhåper han sovner fort, mi er også i seng, men antar det er ei stund til a sover![]()
Haha spørs å lenge det blir der daFlink du er da
Mitt ligger heldigvis fortsatt i skapet![]()
Heldiggris tok 2 timer her i dag..... og da ble mor sintHan sovnet på 2 minutter han![]()
Ja det vil jeg tro og veldig greit det daDet er vel dessverre slik det er hvis de ikke er spesielt samarbeidsvillige. Her er det selgers marked liksomfordelen på vinteren med stor eiendom for jeg betaler nesten like mye som ett bolighus med liten gårdsplass. For selv om det er nye kan de svinge av fra vrien kjøre 2 runder rundt å dra. Så de bruker nesten kortere tid enn på ett sted de må rygge att og fram
Haha hun liker ikke å bli vekt? ;-)Titter innom etter å ha smurt nister. Nå får je skå om je får vekket snuppa.... og er a like blid som i går blir nok det hyggelig![]()
Haha da kan det jo ikke være synd på deg heller ;-)Ikke i det hele tattkanskje bare bittelitt...
![]()
Det er da ikke helg nå :-oHaha...godt vi er flere
Meeen jeg kjøpte litt julemarsipan på tilbud i stader hjemme alene og sååå fysen...
![]()
God natt snuppa :-DNå er det natta tid med et smil om munnen![]()
Absolutt ikke dessverre. ...Haha hun liker ikke å bli vekt? ;-)
Oi, det var lengeHeldiggris tok 2 timer her i dag..... og da ble mor sint
Håper du fikk en fin nattNå er det natta tid med et smil om munnen![]()
Nei, er vel ikke synd på megHaha da kan det jo ikke være synd på deg heller ;-)
Her er det ihvertfall mye igjen!Det er da ikke helg nå :-o
Minner meg på at jeg håper de fortsatt har litt igjen til meg når jeg tar turen over grensa på fredag ;-)