Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja dessverre. .... je hater den tven faren absolutt skulle skru opp der. Det er en evig krig hver kveldOi, det var lenge
Hun må jo være råtrøtt om morgenen???
Tok 1 time i dag. .. men mor måtte sitte på badet igjenOi, det var lenge
Hun må jo være råtrøtt om morgenen???
Haha ikke så lett det daDu må ikke være så opptatt![]()
Hva hadde dere idag da?Innom mens jeg lager middag![]()
Her går det braSå hyggelig å se at dere fortsatt er aktive her innejeg har Vært borte vekk en good stund. Hvordan er det med dere damer?
![]()
Å så kjedelig!!!Titter innom etter å ha konmet tilbake på plassen min på badet. Leggingen er ett spetakkel igjen. Så da får je bare sitte her noen dager igjen![]()
Hyggelig og høre. Vi har det veldig bra vi ogHer går det bra![]()
Der da?![]()
Men hvorfor gjorde han det da? :-oJa dessverre. .... je hater den tven faren absolutt skulle skru opp der. Det er en evig krig hver kveld
Så bra daHyggelig og høre. Vi har det veldig bra vi og![]()
Fordi han syns det var stas.... ( også tror ke han kan ha hørt igjen at jeg hadde tenkt å ta den gamle tven etter foreldrene hans i andre stua nedeMen hvorfor gjorde han det da? :-o
Huff riv den vekk!!!Fordi han syns det var stas.... ( også tror ke han kan ha hørt igjen at jeg hadde tenkt å ta den gamle tven etter foreldrene hans i andre stua nede)
Har vurdert det noen ganger ja...Huff riv den vekk!!!
Han forstår virkelig ikke konsekvenser av handlinger :-o
Hadde dere fortsatt bodd sammen og han også fikk merke disse problemene hadde han nok hvert snar med å flytte den selv :-o
Så artig at du titter innom.Så hyggelig å se at dere fortsatt er aktive her innejeg har Vært borte vekk en good stund. Hvordan er det med dere damer?
![]()
HeiSå hyggelig å se at dere fortsatt er aktive her innejeg har Vært borte vekk en good stund. Hvordan er det med dere damer?
![]()
Har hun tv på rommet???Ja dessverre. .... je hater den tven faren absolutt skulle skru opp der. Det er en evig krig hver kveld