Er det så har blitt mye rart i disse mnd her! :-oNei, skjønner at det er en utfordring![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det så har blitt mye rart i disse mnd her! :-oNei, skjønner at det er en utfordring![]()
Men er vel ikke synd på mannen når han er alene hjemme med guttene?Hehe...ja, jeg er vel det![]()
Å bare kaste snøen til naboen er jo helt tragisk da!!!! Men prisen er nok omtrent som her for tida.Joa men er en vei så idag brukte han maks 5 min! :-o
Men kurs ja det trenger han!!! Gikk på puddersnø mens jeg måkte etter han det han da skulle ha brøytet!!! Og etterlot en diger snøhaug midt på plassen som jeg måtte få vekk også!!
Vel det verste er at vi har samme innkjørsel så han kastet i praksis snøen der han skulle brøyte!!!Å bare kaste snøen til naboen er jo helt tragisk da!!!! Men prisen er nok omtrent som her for tida.
Det er vel dessverre slik det er hvis de ikke er spesielt samarbeidsvillige. Her er det selgers marked liksomVel det verste er at vi har samme innkjørsel så han kastet i praksis snøen der han skulle brøyte!!!
Huff! Tar det heller selv da ja!!! En nabo her spurte om han kunne ta 30 meter ekstra (er 5 hus med leiligheter i alle og samme innkjørsel og uteareale men vi har en bitte liten gangvei) da skulle han ha ekstra penger!!! :-o blir jo fort utrolig dyrt det da!
Dere har nok vært kreative jaEr det så har blitt mye rart i disse mnd her! :-o
Ikke i det hele tattMen er vel ikke synd på mannen når han er alene hjemme med guttene?![]()
Haha...håper hun var en solstråleTitter innom etter å ha smurt nister. Nå får je skå om je får vekket snuppa.... og er a like blid som i går blir nok det hyggelig![]()
Hun var iallefall betraktelig bedre enn i gårHaha...håper hun var en solstråle
Det var ikke mine!!![]()
God morgen. Ha en flott dagGod morgen jenter![]()
Så deilig daHun var iallefall betraktelig bedre enn i går![]()
Takk for detGod morgen. Ha en flott dag![]()
Haha går i knekkebrød jaInnom mens jeg spiser knekkebrød med baconost![]()
Hihi...er jo tross alt januarHaha går i knekkebrød ja![]()
Går med litt knekkebrød her åHihi...er jo tross alt januar![]()
Haha...godt vi er flereGår med litt knekkebrød her å![]()