Om du titter innom

Joa men er en vei så idag brukte han maks 5 min! :-o
Men kurs ja det trenger han!!! Gikk på puddersnø mens jeg måkte etter han det han da skulle ha brøytet!!! Og etterlot en diger snøhaug midt på plassen som jeg måtte få vekk også!!
Å bare kaste snøen til naboen er jo helt tragisk da!!!! Men prisen er nok omtrent som her for tida.

Å bare kaste snøen til naboen er jo helt tragisk da!!!! Men prisen er nok omtrent som her for tida.
Vel det verste er at vi har samme innkjørsel så han kastet i praksis snøen der han skulle brøyte!!!
Huff! Tar det heller selv da ja!!! En nabo her spurte om han kunne ta 30 meter ekstra (er 5 hus med leiligheter i alle og samme innkjørsel og uteareale men vi har en bitte liten gangvei) da skulle han ha ekstra penger!!! :-o blir jo fort utrolig dyrt det da!

Vel det verste er at vi har samme innkjørsel så han kastet i praksis snøen der han skulle brøyte!!!
Huff! Tar det heller selv da ja!!! En nabo her spurte om han kunne ta 30 meter ekstra (er 5 hus med leiligheter i alle og samme innkjørsel og uteareale men vi har en bitte liten gangvei) da skulle han ha ekstra penger!!! :-o blir jo fort utrolig dyrt det da!
Det er vel dessverre slik det er hvis de ikke er spesielt samarbeidsvillige. Her er det selgers marked liksom :p fordelen på vinteren med stor eiendom for jeg betaler nesten like mye som ett bolighus med liten gårdsplass. For selv om det er nye kan de svinge av fra vrien kjøre 2 runder rundt å dra. Så de bruker nesten kortere tid enn på ett sted de må rygge att og fram

Titter innom etter å ha smurt nister. Nå får je skå om je får vekket snuppa.... og er a like blid som i går blir nok det hyggelig :p

Back
Topp