Om du titter innom

Hehe skjønner den ;-)
Laver ned her også nå!
Koselig og fint med snø for blir så lyst ute men det fins grenser for hvor mye snø man vil ha også :-P spesielt siden noen må måke også :-P
Ja jeg har måkt nok nå noen dager. Selv om traktoren tar det meste :p

Haha kan signere denne ;-)
Bare at jeg slapp å grave frem snøen men måtte grave fram veien istedenfor :-P og må få gravd fram parkeringsplassen her :-P ser godt hvor bilene står for å si det sånn :-P og må ta det før ene naboen kommer hjem ifra ul :-P
Haha ja bruker å syns hvor bilen er. Men nå har det snødd så mye når je har vært borte så det er hvitt over alt :p

Ja jeg har måkt nok nå noen dager. Selv om traktoren tar det meste :p
Heldig du da :-P
Her betaler en nabo en mann 200 kr pr gang han er der for å måke med traktor ca 50 meter! :-o
Og han idioten lagde masse ekstra jobb for meg!!!

Haha ja bruker å syns hvor bilen er. Men nå har det snødd så mye når je har vært borte så det er hvitt over alt :p
Deilig det da :-P her var det rundt 25 cm forskjell på hvor bilene står og hvor de ikke står :-P
Men nå er det ihvertfall jevnt ;-)

Heldig du da :p
Her betaler en nabo en mann 200 kr pr gang han er der for å måke med traktor ca 50 meter! :-o
Og han idioten lagde masse ekstra jobb for meg!!!
de tar mellom 200-300 kr for en liten gårdsplass rundt her, så jeg syns egentlig ikke det var så ille, men syns kanskje det høres ut som han trenger ett kurs i hvordan brøyte...... :p

Deilig det da :p her var det rundt 25 cm forskjell på hvor bilene står og hvor de ikke står :p
Men nå er det ihvertfall jevnt ;-)
nå skal det jo sies at det er brøytet (manuelt) der bilen står og med traktor på plassen rett ved siden av :p og da blir det jo jevnt etterpå :p

de tar mellom 200-300 kr for en liten gårdsplass rundt her, så jeg syns egentlig ikke det var så ille, men syns kanskje det høres ut som han trenger ett kurs i hvordan brøyte...... :p
Joa men er en vei så idag brukte han maks 5 min! :-o
Men kurs ja det trenger han!!! Gikk på puddersnø mens jeg måkte etter han det han da skulle ha brøytet!!! Og etterlot en diger snøhaug midt på plassen som jeg måtte få vekk også!!

Back
Topp