Somen stein helt til klokka ringteHåper du har sovet godt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Somen stein helt til klokka ringteHåper du har sovet godt![]()
Håper jammen det ordner segKanskje ;-)
Må bare få scannet arbeidskontrakten til mannen og få sendt det vi skal så har vi gode muligheter på ny leilighet ifra første mars! Da også spesielt pga leiligheten vi bor i nå som de som leier ut kjenner godt til ;-)
Ja jeg har måkt nok nå noen dager. Selv om traktoren tar det mesteHehe skjønner den ;-)
Laver ned her også nå!
Koselig og fint med snø for blir så lyst ute men det fins grenser for hvor mye snø man vil ha ogsåspesielt siden noen må måke også
![]()
Gleder meg til å høre om detteDet skal jeg nok få ordnet ja ;-)
Har en hel haug med egyptiske/arabiske oppskrifter jeg vil prøve ut ;-)
Haha ja bruker å syns hvor bilen er. Men nå har det snødd så mye når je har vært borte så det er hvitt over altHaha kan signere denne ;-)
Bare at jeg slapp å grave frem snøen men måtte grave fram veien istedenforog må få gravd fram parkeringsplassen her
ser godt hvor bilene står for å si det sånn
og må ta det før ene naboen kommer hjem ifra ul
![]()
Håper jeg også ;-)Håper jammen det ordner seg![]()
Heldig du daJa jeg har måkt nok nå noen dager. Selv om traktoren tar det meste![]()
Hehe med masse bilder da eller? ;-)Gleder meg til å høre om dette![]()
Deilig det daHaha ja bruker å syns hvor bilen er. Men nå har det snødd så mye når je har vært borte så det er hvitt over alt![]()
og det går jo fort til daHåper jeg også ;-)
Får vite det snart og hvis vi får leiligheten så flytter vi første mars ;-)
de tar mellom 200-300 kr for en liten gårdsplass rundt her, så jeg syns egentlig ikke det var så ille, men syns kanskje det høres ut som han trenger ett kurs i hvordan brøyte......Heldig du da
Her betaler en nabo en mann 200 kr pr gang han er der for å måke med traktor ca 50 meter! :-o
Og han idioten lagde masse ekstra jobb for meg!!!
nå skal det jo sies at det er brøytet (manuelt) der bilen står og med traktor på plassen rett ved siden avDeilig det daher var det rundt 25 cm forskjell på hvor bilene står og hvor de ikke står
Men nå er det ihvertfall jevnt ;-)
Nei, skjønner at det er en utfordringEr det <3
Gleder meg skikkelig!!!!
Er jo ikke lett å prøve å lage gode sunne middager med to stekeplater!! :-o
Hehe...ja, jeg er vel detHaha du er da på noen kurs du også ;-) så er vel en grei balanse i det ;-)
Heldige duHåper det da. For hun spiser det meste bare hun vil
Så deiligSomen stein helt til klokka ringte![]()
Ja gjør det ;-) hadde hvert herlig å få kjøpt noen søppelsekker og fått tak noen banan kasser og begynt å pakke ned ;-)og det går jo fort til dakrysse fingra for at det går i orden
![]()
Joa men er en vei så idag brukte han maks 5 min! :-ode tar mellom 200-300 kr for en liten gårdsplass rundt her, så jeg syns egentlig ikke det var så ille, men syns kanskje det høres ut som han trenger ett kurs i hvordan brøyte......![]()
Hehe det blir det ja ;-)nå skal det jo sies at det er brøytet (manuelt) der bilen står og med traktor på plassen rett ved siden avog da blir det jo jevnt etterpå
![]()