trodde jeg også, og hu la seg greit, en ble ikke så greit likevel dessverreUff datrodde hun var utslitt etter bading??
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
trodde jeg også, og hu la seg greit, en ble ikke så greit likevel dessverreUff datrodde hun var utslitt etter bading??
![]()
jepp, men det er nå koselig med jul lell daJepp, en stor bakdelbokstavelig talt!
![]()
ja det er igrunnen knall godt, men syltetøy kjerringa hadde kun tyttebær syltetøy(som var skikkelig vare) og ei flaske squeezy bringebær lett..... så jeg må skaffe meg noe annet syltetøyMmm...det er enda bedre![]()
Håper virkelig dette snart går seg tiltrodde jeg også, og hu la seg greit, en ble ikke så greit likevel dessverremen nå sover a
![]()
Er jo det...så bryr meg ikke så myejepp, men det er nå koselig med jul lell da![]()
Ja nå var det to stk barn som gleda seg til bhg i morgen ;-)Haha greit å ha et sted man kan løpe til ;-)
Men kjempe bra at idag er første dagen de er sånn da! ;-) og passer perfekt med hverdag imorgen da ;-)
håper jeg også, men i morgen er det hverdag igjen, så da må a da bli litt slitenHåper virkelig dette snart går seg til![]()
de fordufter nok igjen ogsåEr jo det...så bryr meg ikke så mye![]()
Ja helsekost. Har ikke smakt den, men lukter godt da ;-)Spennendealdri hørt om den jeg... Helsekost??
Ja det skal bli godt ;-)Hehe...vet hvordan du har det
Heldigvis for tilbake til normalen i morgen![]()
Bare 3???Jepp...jeg skal ned de 3 kg jeg har lagt på meg i jula ihvertfall
![]()
Ja de er det :-oHuff da slike dager er slitsomme
Æsj :-(Titter innom fra plassen min på badet..... trodde jeg slapp i dag sia hu la seg som en engel i går og at hu la seg relativt greit i kveld... men etter ei stund starta problemet. ...
Hahahahahahahah, ja sånn kan det siesJepp, en stor bakdelbokstavelig talt!
![]()
Her er det altfor mye snop igjen :-oSiste kvelden med snop![]()
fikk brukt opp litt energi daJa de er det :-o
Har heldigvis gått bedre i ettermiddag etter at vi var ute på skøytebanen en times tid ;-)
haha, så nå skal du spise opp alt det resterende ?Her er det altfor mye snop igjen :-o
Og samboer har lagt seg og overlatt spisinga til meg :-o
Oi :-oInnom etter å ha bestilt klær for flere tusen![]()
Da kan det nok hende det endrer seghåper jeg også, men i morgen er det hverdag igjen, så da må a da bli litt sliten![]()