Huff :-( god bedring til de begge da :-(Og nå har mellomste fått feber også...Fint!!
Blir nok lege snart om det ikke roer seg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff :-( god bedring til de begge da :-(Og nå har mellomste fått feber også...Fint!!
Blir nok lege snart om det ikke roer seg..
Hehe blir morsomt for dem da :-DJepp, de er spinnville![]()
Vi skal sende opp noen kl 18![]()
Tydeligvis ikke flink nok!!! Mannfolk altså!!!! Klager over at vi bruker så mye gb men viser seg jo at han bruker fryktelig myeFlink til å lære bort du![]()
Han ble vist bedt dit etter han sa14 her hørte je.... men har mine tvilHaha derfor han måtte ha middagen hos dere såpass tidlig ja![]()
Høres ut som en god plan :-D kanskje jeg skulle funnet reke chipsene mine :-D trenger bare å steke de ;-)
Hehe...nei, kan jo ikke starte for tidligTror ikke det blir før her hell![]()
Ja, det er en selvfølgeDet kunne dere gjort :-D be om referanser da ;-)
Takk for detHuff :-( god bedring til de begge da :-(
Tja, sååå morsomt ble det ikkeHehe blir morsomt for dem da :-D
Hihi...er det ikke sånn det pleier å være daTydeligvis ikke flink nok!!! Mannfolk altså!!!! Klager over at vi bruker så mye gb men viser seg jo at han bruker fryktelig mye![]()
Æsj daMannfolk altså!!! På 10 min greier han å bruke like mange mb som jeg gjorde på ca 7 timer!!! Og det bare for å se en idiotisk film enda han har mange på dataen sin!!!! Akkurat som om han ikke vil forstå at vi må spare på de idiotiske gb ene!!
Haha han er jo gammel men kremt de pleier vel også å ha middag senere idag så høres litt planlagt ut jaHan ble vist bedt dit etter han sa14 her hørte je.... men har mine tvil
Håper det går bedre idag!!! Her prøver vi å få snuppa til å sovne men hun måtte selvsagt på do førstTitter innom mens je sitter på badegulvet å følger med på hu som skal sove
Huff da, ja ja de liker det nok bedre om noen år da ;-)Tja, sååå morsomt ble det ikke
Alle var nervøse og ville helst stå inne og semed øreklokker
![]()
Akkurat idag kommer jeg til å gjøre det ja!!!Hihi...er det ikke sånn det pleier å være dadu får dra han litt i øra!
Eh nei har ikke det!!! Er ikke som om vi sparer gb så han kan bruke mer!!!Æsj dada har han jo ikke skjønt poenget???
Du får kose deg :-DGod kveld søte jenter
Innom mens jeg lager mat!
Håper hun sover nåTitter innom mens je sitter på badegulvet å følger med på hu som skal sove