Ja, de gjør nok detHuff da, ja ja de liker det nok bedre om noen år da ;-)
Håper bare ikke de blir redde i natt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, de gjør nok detHuff da, ja ja de liker det nok bedre om noen år da ;-)
Oi, oi Shadow er sinna?!Akkurat idag kommer jeg til å gjøre det ja!!!
Ja det burde han jo forståEh nei har ikke det!!! Er ikke som om vi sparer gb så han kan bruke mer!!!
Og han burde forstå såpass mye!!!
Han er av den ganle garde og spiser middag ca 13 så det var nok dessverre nesten sent for han kl 14Haha han er jo gammel men kremt de pleier vel også å ha middag senere idag så høres litt planlagt ut ja![]()
Koselig for han det da![]()
TakkDu får kose deg :-D
Jepp sovna etter ca 45 min og etter at je fulgte a tilvake ca 15 gangerHåper hun sover nå![]()
Går sikkert bra :-DJa, de gjør nok det
Håper bare ikke de blir redde i natt![]()
Var det ja! Men bedre nå ;-) jeg har ihvertfall fått rensket luftaOi, oi Shadow er sinna?!![]()
Vel han ble sjokkert når han oppdaget hvor mange mb Facebook brukerJa det burde han jo forstå![]()
Nesten sant ja, men husker at min oldemor var verst når det gjalt julaften og nyttårsaftenHan er av den ganle garde og spiser middag ca 13 så det var nok dessverre nesten sent for han kl 14![]()
Er det bedre eller verre enn de forrige kveldene da?Jepp sovna etter ca 45 min og etter at je fulgte a tilvake ca 15 ganger
Neida, jeg får ta det som det kommerGår sikkert bra :-D
Hjelper ihvertfall ikke å være bekymret for det ;-)
Haha..godt å høreVar det ja! Men bedre nå ;-) jeg har ihvertfall fått rensket lufta![]()
Det var jo lurt å bruke denVel han ble sjokkert når han oppdaget hvor mange mb Facebook brukerså nå har han ordnet gamle mobilen min for å bruke den på nett
![]()
Din mamma velMen hvem skal passe barna?!![]()
Nå er jeg jammen innom igjen ;-)Ja, da må du skjerpe deg
Litt her og der er viktig!
Ja hvordan går det med ham? Bedre form?Innom igjen mens lillegutt hoster og hoster![]()
Du turte å dra ut likevel?Titter innom før vi drar på butikken![]()
Ja det høres lurt ut!Og nå har mellomste fått feber også...Fint!!
Blir nok lege snart om det ikke roer seg..