Ja kan virke sånn og jeg har virkelig ikke tenkt til å venne meg til den ihvertfallHar aldri hørt om den engang jeg
Er nok en vanesak det der![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kan virke sånn og jeg har virkelig ikke tenkt til å venne meg til den ihvertfallHar aldri hørt om den engang jeg
Er nok en vanesak det der![]()
Ja det gjør det jo, men dere får se om det er noen i området etterhvert da som tilbyr sine barnevakt tjenester ;-)Kjenner ingen slike i nærheten desverre
Men funker med god planlegging![]()
Huff stakkars lille gutten din :-(Takk for det
Han gråter mye stakkars![]()
Så morsomt da :-DInnom mens mannen og mellomste kjøper raketter![]()
Haha har spist alt dere da antar jegTitter innom fra kjøkkenet. Min gamle far fikk bestemme når det var middag så da vart det kl 14![]()
Ja vi har spist. Værste av alt var at bestefar var bedt på enda en middag kl 18Haha har spist alt dere da antar jegdu får spise noe ekstra godt etter at snuppa har sovnet ;-)
Det er jo godtAner ikke. Men finn vel ratt løkringer ell noe![]()
Hehe...du får holde deg til julebrusJa kan virke sånn og jeg har virkelig ikke tenkt til å venne meg til den ihvertfall![]()
Favoritten min. Og fra i morgen bør det jo bli knekkebrød dietDet er jo godt![]()
Ja, kanskje henge opp en lapp på butikkenJa det gjør det jo, men dere får se om det er noen i området etterhvert da som tilbyr sine barnevakt tjenester ;-)
Og nå har mellomste fått feber også...Huff stakkars lille gutten din :-(
Kanskje greit å vurdere lege snart om det ikke blir bedre når det går sånn opp og ned :-(
Jepp, de er spinnvilleSå morsomt da :-D
Gleder guttene seg til i kveld?![]()
Flink til å lære bort duTitter innom!!! Prøver å lære mannen hvordan beholde gb til internetten lengst mulig!!! Idag har nemlig jeg og snuppa kun brukt 60 mb mens mannen fortet seg for å se noe på YouTube!!!
Hehe...vi må jo vente med dietten til over helgaFavoritten min. Og fra i morgen bør det jo bli knekkebrød diet![]()
Tror ikke det blir før her hellHehe...vi må jo vente med dietten til over helga![]()
Haha derfor han måtte ha middagen hos dere såpass tidlig jaJa vi har spist. Værste av alt var at bestefar var bedt på enda en middag kl 18je skal sjå om je finn løkringer i kveld je tror je.
![]()
Det er planen jaHehe...du får holde deg til julebrus![]()
Det kunne dere gjort :-D be om referanser da ;-)Ja, kanskje henge opp en lapp på butikken![]()