Handla en mett bærepose. 30% på hele butikken og 50% på litt..... svidde av 1750 kr på klær til meg selv. Også bare måtte jeg ha flettemamma bokaSå morokos deg på shopping!
Håper du finner masse fint![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Handla en mett bærepose. 30% på hele butikken og 50% på litt..... svidde av 1750 kr på klær til meg selv. Også bare måtte jeg ha flettemamma bokaSå morokos deg på shopping!
Håper du finner masse fint![]()
Yeeii, så mye!!Handla en mett bærepose. 30% på hele butikken og 50% på litt..... svidde av 1750 kr på klær til meg selv. Også bare måtte jeg ha flettemamma boka![]()
Ja jeg er knall fornøydYeeii, så mye!!
Så deilig!
Fikk du handlet noe bra da?Innom etter en tur på butikken med mellomste![]()
Fikk fylt opp med melk, brød, juice, potetgull, poteter, banan og agurkFikk du handlet noe bra da?
Får vi se bilde da?!Ja jeg er knall fornøyd![]()
Haha må til det ogsåFikk fylt opp med melk, brød, juice, potetgull, poteter, banan og agurk![]()
Her er det pent dandertFår vi se bilde da?!![]()
Jepp, unga spiser meg ut av husetHaha må til det også![]()
LekkertHer er det pent dandert![]()
haha, satse på det ikke blir så ille velJepp, unga spiser meg ut av huset![]()
ja den er den eneste je kjøpte i en annen butikk, den er fra Floyd så jegLekkert
Den fremste burgunder med hjerte på har jeg også![]()
Neida, litt sykdom hos to begrenser fråtsingenhaha, satse på det ikke blir så ille vel![]()
Skjønner jeg godt, for den er råfinja den er den eneste je kjøpte i en annen butikk, den er fra Floyd så jegvar 50 % der ama, så da bare SKREK den til meg
![]()
huff kjett med sjukdom i hus daNeida, litt sykdom hos to begrenser fråtsingen![]()
haha ja du må jo bare syns det du å siden du har denSkjønner jeg godt, for den er råfin![]()