Sitter her å koser meg med kald ribbe i lefse, det var bare super godt.... og små einsteins på tv sia vesla nekter å se noe annet etter a fikk de på dvd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott dahu sa pussig nok ikke noe om at han skulle dra, sa ikke noe når a la seg heller
God morgen søte dutitter innom å sier god morgen![]()
Mmm...kald ribbe er nydeligSitter her å koser meg med kald ribbe i lefse, det var bare super godt.... og små einsteins på tv sia vesla nekter å se noe annet etter a fikk de på dvd
2 dags familieselskap på gamlehjemmet med familien til xen. Besteforeldrene hans har bryllupsdag i dag. Og bestemora er dement så hun bor der.Mmm...kald ribbe er nydelig
Planer for dagen?
Ha en herlig dag du ogsåInnom for å ønske alle en herlig dag![]()
Ja, da får dere dagen til å gå2 dags familieselskap på gamlehjemmet med familien til xen. Besteforeldrene hans har bryllupsdag i dag. Og bestemora er dement så hun bor der.
Takk for detHa en herlig dag du også![]()
Hime sweet home. Men var kjempe koselig daJa, da får dere dagen til å gå
Kos dere!
Trening? ??? Fri nå a vel? Er da jul.....Innom etter trening
Hardt idag gitt![]()
Ja takk og lov. Jeg har nesten ikke vært bra nok sia han kom lille juleaften så jeg var redd det skulle bli masse gråting når han dro.... men pussig nok har hun nesten ikke nevnt han etterpå hellerSå flott daså slapp du drama!
Nå si jeg er imponert. ..... je trener jo ikke når det ikke er jul heller... men burde begynt når jeg går fra fysisk jobb til full kontorjobb fra januar.... antar det vil merkes .....Innom etter trening
Hardt idag gitt![]()
Det var det nokHime sweet home. Men var kjempe koselig da![]()
Haha...desto større grunn til å treneTrening? ??? Fri nå a vel? Er da jul.....![]()
Hun begynner nok å bli vant til at han ikke er tilstede lengerJa takk og lov. Jeg har nesten ikke vært bra nok sia han kom lille juleaften så jeg var redd det skulle bli masse gråting når han dro.... men pussig nok har hun nesten ikke nevnt han etterpå heller
Kan anbefalesNå si jeg er imponert. ..... je trener jo ikke når det ikke er jul heller... men burde begynt når jeg går fra fysisk jobb til full kontorjobb fra januar.... antar det vil merkes .....![]()
Det bruker å være litt så som så. Men nå syns je han var flinkHun begynner nok å bli vant til at han ikke er tilstede lenger
Er han flink til å leke med snuppa når han er der da?