Håper du sov godtGod natt alle sammen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du sov godtGod natt alle sammen![]()
takk og lov er det veldig sjeldent jeg får omganssyke, hender seg jeg kan bli litt løs i magen, men ikke noe mere stortsettkoselig å kose litt da
satser på at du ikke blir smittet![]()
Håper formen snart blir bedreTitter innom fra gostolen med snuppa. Virker heldigvis som om formen er stigende
God kveld søtaGod kveld alle sammen![]()
tror det er over nå, ser slik ut på formenÆsj...så kjipt
god bedring!
Så flott datror det er over nå, ser slik ut på formen![]()
tror den er bra nå, en har vært slapp i hele dag, men tror a er i farta igjen nåHåper formen snart blir bedre![]()
det er første gangen hun har kastet opp lenger enn 1 time da, og stortsett de gangene har hun vært i full fres igjen 1 time etterpå, så syns det var lenge jeSå flott dada satt det jo ikke lenge i!
å hvorfor det?Nå blir jeg snart bekymret for deg?!![]()
natt igjen nåGod kveld![]()
så braTakk, det gjorde jeg![]()
Tror jeg gjorde det, husker ikke heltHåper du sov godt![]()
Bra det datakk og lov er det veldig sjeldent jeg får omganssyke, hender seg jeg kan bli litt løs i magen, men ikke noe mere stortsett![]()
Men har du ikke lagt merke til at det er natt nå?vil pGod kveld søta![]()
He he ikke helt det jeg forbinder med det store utland daInnom vel hjemme fra det store utland![]()
Så deilig! mangler kun å pakke inn nå!da er de siste julegavene bestilt på Nfoto og hunderfossen![]()