Ja du til jeg tro!Merkes at jeg sto opp kl 3. 30 i natt. Nå går je jammen å legg meg![]()
Håper denne natta blir bra da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja du til jeg tro!Merkes at jeg sto opp kl 3. 30 i natt. Nå går je jammen å legg meg![]()
Så godt å høretror den er bra nå, en har vært slapp i hele dag, men tror a er i farta igjen nå![]()
Hehe...da er dere heldigedet er første gangen hun har kastet opp lenger enn 1 time da, og stortsett de gangene har hun vært i full fres igjen 1 time etterpå, så syns det var lenge je![]()
Tror hu har arvet meg, jeg har sjeldent omgangssyke
Så deilig å være ferdigda er de siste julegavene bestilt på Nfoto og hunderfossen![]()
Håper du har sovet godtMerkes at jeg sto opp kl 3. 30 i natt. Nå går je jammen å legg meg![]()
Du glemmer sååå myeå hvorfor det?![]()
Huff stakkars det er en grusom sjukdom. Heldigvis bruker je å slippe unnaBra det da
Jeg pleier å okkupere badet og bøtte fullstendig jeg![]()
men heldigvis lenge siden sist!
Morgen faktisknatt igjen nå![]()
Hihi...bra daTror jeg gjorde det, husker ikke helt![]()
Jepp. Er ferdig med de fleste daSå deilig! mangler kun å pakke inn nå!![]()
Hallo??? Det er morgen!!!Men har du ikke lagt merke til at det er natt nå?vil p
Hehe...er jo ikke akkurat detHe he ikke helt det jeg forbinder med det store utland da![]()
men hadde dere alle det koselig.
Håper natten var finGod natt alle vakre damer![]()
Ja vet det. Og det passer meg braHehe...da er dere heldige![]()
Ja har det. Men lys våken før 6 når jeg ikke må typisk nokHåper du har sovet godt![]()
Ha en flott dagØnsker alle en super dag![]()
Det skjønner jeg godtJa vet det. Og det passer meg bra![]()