Vi har kost oss masse.håper dere får kost dere i kveld da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har kost oss masse.håper dere får kost dere i kveld da![]()
Ja, helt enig. Hadde vært noe annet om jeg hadde hatt en jobb.er jo unødvendig å bruke penger på drømmebilen nå! det hadde hvert bedre å spart de pengene på andre ting!
Fikk ikke ryddet eller støvsugd. For de kom før jeg rakk det. Som regel sier de ifra når de drar og da vet jeg sånn ca hvor lang tid jeg har. Heheså koselig da![]()
må snart få begynt på maten jeg![]()
Ja de skal nok få høre det. ;-)ja det virker veldig useriøst! og ville nok også sagt ifra til dem![]()
Så det gjelder bare deg det altså ;-)Ikke for han da.
Å neidaFår håpe du har fått ved nå n
Ja da blir det kanskje ganske likt uansett.Ja, burde ha det vi også, men jeg skal ikke klage. Jeg betaler bare for lånet på huset og han betaler for resten av felles utgiftene.
Jeg er veldig opptatt av å ikke bruke opp unødvendige penger. Han er det før lønning.Så det gjelder bare deg det altså ;-)
Ikke?!Å neida![]()
Jeg føler selv at jeg kjøper mest mat i uka. Så kjøper han ofte i helgene. Da kan det være litt dyrere middag.Ja da blir det kanskje ganske likt uansett.
Men hvem kjøper utstyr og ting til vesla, og mat og sånn?
Jeg kjøper forsåvidt det meste til ungene jeg også, men så kjøper kanskje samboer litt mer mat.
Ellers er vi ganske flinke til å dele.
Dere får kose dere i sofaen.Heisann![]()
Begge ungene i seng, og vi sløver på sofaen ;-)
Jeg fikk vaska kjøkkenet grundig i dag, så ikke noe vi måtte gjøre nå;-)
Nei.Ikke?!![]()
Såpass ja. Ikke bra.Nei.
Så jeg ringte til slutt, og han jeg da snakket med visste ikke noe om det. Han skulle sjekke med han andre.
Men uansett, er snart to mnd siden vi bestilte, og de burde kunne klare å levere synes jeg, vi har nå purra fire ganger eller noe...
Kos dere i sofaenHeisann![]()
Begge ungene i seng, og vi sløver på sofaen ;-)
Jeg fikk vaska kjøkkenet grundig i dag, så ikke noe vi måtte gjøre nå;-)
Huff da. Masse god bedring.Innom igjen
Sykt forkjølet!!![]()
Hei på degInnom.
Takk for detHuff da. Masse god bedring.