Om du titter innom

Ja da kommer det ikke noe ved i dag :rolleyes:

Jeg ringte dem like godt, og det hadde ikke han jeg snakket med hørt noe om :-P
Og de kjører bare ut til kl 14.30, så de rekker ikke i dag :-P

Jaja, jeg fikk iallefall sagt fra at jeg har fri på onsdager, og at det er da jeg gjerne vil ha den veden :-P

Har heldigvis noe liggende i kjelleren ;-)

Jaja, jeg fikk iallefall sagt fra at jeg har fri på onsdager, og at det er da jeg gjerne vil ha den veden :-P

Godt du ringte da:rolleyes:

God morgen.
Her spiste alle frokost sammen i dag. Jeg og samboer leverte vesla sammen i dag. Hun ble levert litt etter halv ni. Så blir en kortere dag i dag. Kjørte også samboer på jobb, for han skal på middag med jobben i dag og kommer ikke hjem føre seint i kveld.
håper dere får kost dere i kveld da :)

Jeg syns det var unødvendig. Siden han har en strøken, billig drift og rustfri bil, men den nye er drømmebilen da vettu.

Min er skranglekasse i forhold til begge bilene hans. Har jo fått mye hjelp av mamma og samboer hennes med å fikse bilen min. De har brukt rundt 10 tusen kr hvis ikke mer. Er ikke helt ferdig med bilen min. Så jeg må vel ut med et par tusen selv også.
er jo unødvendig å bruke penger på drømmebilen nå! det hadde hvert bedre å spart de pengene på andre ting!

hmmm får håpe på ved til onsdagen da :)

Back
Topp