Ja men likevel!Nei, men vi har ikke felles økonomi.
Har ikke full felles økonomi vi heller, setter inn penger på en felleskonto, men resten av lønna vår bruker vi på det vi vil og mat.
Men sånne dyre ting deler vi da på, og bestemmer sammen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja men likevel!Nei, men vi har ikke felles økonomi.
Helt enig. Man kan ikke kjøre fullstendig eget løp liksom.Det burde dere jo ha? Nå som dere er en familie?!
Slike store avgjørelser synes jeg man må være to om....men det er bare min mening da![]()
Bare bli der ;-)Innom mens jeg sliter med å komme opp av sofaen![]()
Æsj...så kjipt å venteDet spørs![]()
Ikke kommet noe ved enda![]()
Hehe...takk for detSyvsover![]()
Æsj, god bedring![]()
Jeg klarte å komme opp, og nå er jeg ferdig med å treneBare bli der ;-)
Godt du ringte daJa da kommer det ikke noe ved i dag
Jeg ringte dem like godt, og det hadde ikke han jeg snakket med hørt noe om![]()
Og de kjører bare ut til kl 14.30, så de rekker ikke i dag![]()
Jaja, jeg fikk iallefall sagt fra at jeg har fri på onsdager, og at det er da jeg gjerne vil ha den veden![]()
Har heldigvis noe liggende i kjelleren ;-)
ja ikke santDet har gått så fort![]()
ja er detHmm....så rart..![]()
ja da er det ikke så lett hellerJa, men savner det egentlig ikke. Har en så gammel data at det ikke er vits heller.
håper dere får kost dere i kveld daGod morgen.
Her spiste alle frokost sammen i dag. Jeg og samboer leverte vesla sammen i dag. Hun ble levert litt etter halv ni. Så blir en kortere dag i dag. Kjørte også samboer på jobb, for han skal på middag med jobben i dag og kommer ikke hjem føre seint i kveld.
hmmm blir spennende å se daJa da sitter jeg her da, og venter på et lass med ved som etter planen skal komme i dag ;-)
Så får vi se da![]()
Har venta i en mnd på den fra før liksom![]()
er jo unødvendig å bruke penger på drømmebilen nå! det hadde hvert bedre å spart de pengene på andre ting!Jeg syns det var unødvendig. Siden han har en strøken, billig drift og rustfri bil, men den nye er drømmebilen da vettu.
Min er skranglekasse i forhold til begge bilene hans. Har jo fått mye hjelp av mamma og samboer hennes med å fikse bilen min. De har brukt rundt 10 tusen kr hvis ikke mer. Er ikke helt ferdig med bilen min. Så jeg må vel ut med et par tusen selv også.
så koselig daInnom igjen.
Jeg har dusjet og nå skal jeg lage bolognese og så støvsuge. Får besøk av min mamma og tante i dag.![]()
huff kanskje en reaksjon på all den jobbingen på natta?Håper alle får en super dag
Akkurat våknet, potte tett...![]()
må du opp ifra sofaen da?Innom mens jeg sliter med å komme opp av sofaen![]()
hmmm får håpe på ved til onsdagen daJa da kommer det ikke noe ved i dag
Jeg ringte dem like godt, og det hadde ikke han jeg snakket med hørt noe om![]()
Og de kjører bare ut til kl 14.30, så de rekker ikke i dag![]()
Jaja, jeg fikk iallefall sagt fra at jeg har fri på onsdager, og at det er da jeg gjerne vil ha den veden![]()
Har heldigvis noe liggende i kjelleren ;-)
så flink du erInnom etter trening![]()