Innom.
Vi har kost med is og film.
Vi har kost med is og film.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, her også. Men så ingen annen løsning i dag.Ååh...det er det lenge siden her![]()
tusen takk, jeg har vondt i hodet og vesla har en vond hals, skraper skikkelig nedi derJa snør her også
kos dere med hjemme dag og god bedring![]()
har kjøpt nye jeg også, de var nye når jeg importerte bilen for 2 år sia, men vonde å kjøre på som F..... så nå får jeg teste noe annetVi må ha nye vi, de vi har fulgte med når vi kjøpte bilen for snart tre år siden. Og allerede da var de noen år gamle.
Ja vi er hjemme her i dag og, syk frøken.
Kommer ned noe snøaktig her og, men legger seg ikke på bakken.
men er du syk så er du syktusen takk, jeg har vondt i hodet og vesla har en vond hals, skraper skikkelig nedi der![]()
(men jeg måtte juge på meg litt mere sykdom så je fikk det på egenmeldingene mine, for jeg har ikke brukt noen i år)
Bedre enn å plutselig ikke ha igjen noen på hu![]()
Så koselig daInnom.
Vi har kost med is og film.![]()
Flott at noe virkerJa, her også. Men så ingen annen løsning i dag.
God morgenGod kveld :-D
Bør vel snart se om.det er plass til meg i senga og![]()
Frost.Så koselig da
Hvilken film?
Ja, helt klart. Vi gjorde det mye før når hun var liten. Hadde kjørt en tur hadde det ikke funket.Flott at noe virker![]()
Den er finFrost.
Her må vi ofte ut å kjøreJa, helt klart. Vi gjorde det mye før når hun var liten. Hadde kjørt en tur hadde det ikke funket.
Takk, det samme til degInnom.
Ønsker dere alle en fin fredag.
Hehe Godt det som fungerer.Her må vi ofte ut å kjøre![]()
Ja, blitt en favoritt sammen med de to filmene til Karsten og Petra.Den er fin![]()