Ja, vogn kan vi glemme, for han nekter å ligge...Hehe Godt det som fungerer.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vogn kan vi glemme, for han nekter å ligge...Hehe Godt det som fungerer.![]()
God kveld studenten vårGod formiddag alle sammennå er det endelig helg her!
så nå skal jeg rette meg ned å studere![]()
Ja og da er bilen god å ha.Ja, vogn kan vi glemme, for han nekter å ligge...![]()
Ja såvidtGod morgen
Fikk du plass??
God kveld :-DGod morgen alle sammen![]()
Har du hatt en fin dag?Innom.
Ønsker dere alle en fin fredag.
Det var litt av en helg ;-)God formiddag alle sammennå er det endelig helg her!
så nå skal jeg rette meg ned å studere![]()
Der bor jo CENH da ;-)Innom fra Trondheim
Flott by!!
jepp det var det je syns også, fortalte at hu var hjemme i dag da, men sa ikke noe om at hu var hjemme torsdag ogsåmen er du syk så er du syk
er greit å kunne bruke egenmeldingene dine da![]()
Ja, jeg og vesla har kost oss hjemme i dag. Fortsatt feber.Har du hatt en fin dag?
Så det ble fortsatt feber hos dere og ja.Ja, jeg og vesla har kost oss hjemme i dag. Fortsatt feber.
Så har jeg og samboer sett på film og spist godtis.![]()
Ja, det skjønner jeg.Så det ble fortsatt feber hos dere og ja.
Her er den veldig høy synes jeg. Aldri vært borti så høy feber på dem over så lang tid før. Litt ekkelt.
Ja, begynte på onsdag, øktegradvis til 39.5 onsdag kveld. Etter det har det holdt seg jevnt over 39. Var høyt i hele går, og begynte høyt i morges. Så sank det med paracet i dag ned til 37.4 og økte til det høyeste vi har målt (40.3) nå før legging. Rart at tempen blir så høy på dag tre... Burde vel snart slippe taket nå..Ja, det skjønner jeg.
Ligget på rundt 40 hos dere noen dager?
Var høyest i går, litt mindre i dag. Kom tilbake på ettermiddagen.
Men pleier det ikke som regel å vare i 3 dager?Ja, begynte på onsdag, øktegradvis til 39.5 onsdag kveld. Etter det har det holdt seg jevnt over 39. Var høyt i hele går, og begynte høyt i morges. Så sank det med paracet i dag ned til 37.4 og økte til det høyeste vi har målt (40.3) nå før legging. Rart at tempen blir så høy på dag tre... Burde vel snart slippe taket nå..
Joda, er vel ikke uvanlig med feber i tre dager. Synes bare det er så rart at den blir høyere dag tre enn de første dagene.Men pleier det ikke som regel å vare i 3 dager?
Får håpe hun blir bedre snart. Ikke noe særlig når det går over flere dager.
Vesla hadde stigende feber i går. Så hun fikk en paracet når vi la oss. Så tempen var nede i 36,2 i dag tidlig. Så steg den fort bare på butikkturen på ettermiddagen og fortsatte å stige før hun la seg. Tror den var 38,8. Så fikk da en tbl, sånn at natta blir bra.
Ja noen må da prøve å studere litt selvom det ikke gikk helt etter planenGod kveld studenten vår![]()
Hehe slik er vel nærmest alle helger herDet var litt av en helg ;-)