TakkSkal gjøre det når jeg kommer hjem![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSkal gjøre det når jeg kommer hjem![]()
Det gjør det jammen meg her også nåGod bedring til dere begge
Snør i Oslo også.....
det har ikke je hellHva
Nei fydda!!???
Tidlig med snø nå!!
Har jo ikke satt på vinterdekk enda en gang!
Ja snør her ogsåI dag ble det hjemme dag på både meg og vesla skikkelig snørrette begge 2. Og når je titta ut av vinduet er det jaggu snø å...... fysj
Haha ja er vel sant detHaha, du må da skjønne at det der har ikke du noe med siden du ikke er der![]()
Tja kaffe til mannen (dolce gusto espresso) er ikke lett å finne sammen med slike bokser med ris, kryddermiks og slike ting ifra Santa mariaSkulle du ha så mye rart da!![]()
Vi må ha nye vi, de vi har fulgte med når vi kjøpte bilen for snart tre år siden. Og allerede da var de noen år gamle.det har ikke je hellmen tror je må prøve å få gjort det nå
![]()
Leverte de på lørdag for å få satt på nye så får igrunnen tro de er ferdige, for her er det hvitt over alt i dag....
Passer sjeldent å være sjuk, men akkurat i dag passet det grett med snø og ingen vinterdekk![]()
Så gøy da :-DHaha ja er vel sant det
Fikk vite igår av de barnehage ansatte at snuppa er glad i rødt lys og slike leker
Hadde aldri trodd hun hadde konsentrasjon til det![]()
Er det i Eda kommune dere bor?Tja kaffe til mannen (dolce gusto espresso) er ikke lett å finne sammen med slike bokser med ris, kryddermiks og slike ting ifra Santa mariagreide ikke finne de i samme butikk
Men alle butikkene er ved veien ifra Norge og inn hit da så kjører ikke noen omveier heldigvis![]()
Kos deg med bøkeneGod dag damer nå skal jeg stikke hodet ned i bøkene mine![]()
Jo takkKos deg med bøkene![]()
Hehe ja tenker det jeg også, men samtidig så har ikke hun hatt konsentrasjon til å være med andre på den måten før så bare det er braSå gøy da :-D
Men kan godt være hun bare er med uten å helt skjønne hva det dreier seg om;-)
Ser nye av det hos oss og![]()
JupsEr det i Eda kommune dere bor?
Ja det er jo braHehe ja tenker det jeg også, men samtidig så har ikke hun hatt konsentrasjon til å være med andre på den måten før så bare det er bra![]()
Bor dere langt unna charlottenberg?Jups
Hvordan det?
eda kommune er forresten veldig stort![]()
Bor ca 20 min unnaBor dere langt unna charlottenberg?
Bare tenkte siden du visste så mye om butikkene rundt der ;-)
Jups er detJa det er jo bra![]()
Skal hjem i ettermiddagHvor mange dager skal du være borte?
Fysj så tidlig altså...Det gjør det jammen meg her også nå![]()