Om du titter innom

Hva
Nei fydda!!???

Tidlig med snø nå!!
Har jo ikke satt på vinterdekk enda en gang!
det har ikke je hell :p men tror je må prøve å få gjort det nå :P
Leverte de på lørdag for å få satt på nye så får igrunnen tro de er ferdige, for her er det hvitt over alt i dag....
Passer sjeldent å være sjuk, men akkurat i dag passet det grett med snø og ingen vinterdekk :p

I dag ble det hjemme dag på både meg og vesla skikkelig snørrette begge 2. Og når je titta ut av vinduet er det jaggu snø å...... fysj
Ja snør her også :o
kos dere med hjemme dag og god bedring :)

Skulle du ha så mye rart da!:eek:
Tja kaffe til mannen (dolce gusto espresso) er ikke lett å finne sammen med slike bokser med ris, kryddermiks og slike ting ifra Santa maria :p greide ikke finne de i samme butikk :o
Men alle butikkene er ved veien ifra Norge og inn hit da så kjører ikke noen omveier heldigvis ;)

God dag damer nå skal jeg stikke hodet ned i bøkene mine :D

det har ikke je hell :p men tror je må prøve å få gjort det nå :P
Leverte de på lørdag for å få satt på nye så får igrunnen tro de er ferdige, for her er det hvitt over alt i dag....
Passer sjeldent å være sjuk, men akkurat i dag passet det grett med snø og ingen vinterdekk :p
Vi må ha nye vi, de vi har fulgte med når vi kjøpte bilen for snart tre år siden. Og allerede da var de noen år gamle.

Ja vi er hjemme her i dag og, syk frøken.

Kommer ned noe snøaktig her og, men legger seg ikke på bakken.

Haha ja er vel sant det :P
Fikk vite igår av de barnehage ansatte at snuppa er glad i rødt lys og slike leker :o
Hadde aldri trodd hun hadde konsentrasjon til det :o
Så gøy da :-D

Men kan godt være hun bare er med uten å helt skjønne hva det dreier seg om;-)
Ser nye av det hos oss og :-P

Tja kaffe til mannen (dolce gusto espresso) er ikke lett å finne sammen med slike bokser med ris, kryddermiks og slike ting ifra Santa maria :p greide ikke finne de i samme butikk :o
Men alle butikkene er ved veien ifra Norge og inn hit da så kjører ikke noen omveier heldigvis ;)
Er det i Eda kommune dere bor?

Så gøy da :-D

Men kan godt være hun bare er med uten å helt skjønne hva det dreier seg om;-)
Ser nye av det hos oss og :p
Hehe ja tenker det jeg også, men samtidig så har ikke hun hatt konsentrasjon til å være med andre på den måten før så bare det er bra ;)

Bor dere langt unna charlottenberg?
Bare tenkte siden du visste så mye om butikkene rundt der ;-)
Bor ca 20 min unna ;)
Er der vi handler, fordi lokale coop'en blir kun brukt til småting vi må ha igjennom mnd. men kjøtt, ost +++ blir kjøpt i charlottenberg ;) eventuelt magnor for laks, ris, prim ++ ;)

Så kjenner butikkene der veldig godt :p

Back
Topp