Om du titter innom

God kveld alle sammen :)
Endelig ble det fredag kveld, da var jammen godt, jeg er helt tom i hodet etter alt som skjer rundt meg nå, sliter fortsatt med å bli kvitt adressa til xen, men i dag klarte jeg/vi endelig å finne ut hva som er problemet......
Vi nedbemanner på jobben så der går alt helt rundt om dagen..... gleder meg vanvittig til navnene er på bordet så det er litt enklere å forholde seg til....
nå er snuppa i seng, fyr i ovnen, og mor skal bare NYTE fredagskvelden :)

God kveld alle sammen :)
Endelig ble det fredag kveld, da var jammen godt, jeg er helt tom i hodet etter alt som skjer rundt meg nå, sliter fortsatt med å bli kvitt adressa til xen, men i dag klarte jeg/vi endelig å finne ut hva som er problemet......
Vi nedbemanner på jobben så der går alt helt rundt om dagen..... gleder meg vanvittig til navnene er på bordet så det er litt enklere å forholde seg til....
nå er snuppa i seng, fyr i ovnen, og mor skal bare NYTE fredagskvelden :)
God kveld:D
Uff, mye styr...nyt kvelden i fred og ro!

Titter innom etter å ha overlevd bursdag på sia til xen. Mor hans kom pussig nok... je og vesla har ikke sett hu sia 2 juledag. :p

Dette adresse styret tar snart livet av meg tror je. Snart så je har mistet troa på at je blir kvitt den adressa. Jammen bra je har en såpass økononi at det går rundt uten noe ekstra
Er det han som fortsatt har adresse hos deg??:)

Godt du overlevde:p
Koselig at vesla fikk treffe bestemor igjen!
jada var det, selv om je syns det så ut til at begge var ganske likegyldige til akkurat det :) tantene til gubben på mor sia var der, og de er jo som bestemødre for hu, er jo dom a kjenner :p

jada var det, selv om je syns det så ut til at begge var ganske likegyldige til akkurat det :) tantene til gubben på mor sia var der, og de er jo som bestemødre for hu, er jo dom a kjenner :p
Var eks'n der også da?:) hvordan oppfører snuppa seg i forhold til han?

Back
Topp