takk gjorde detKos deg med det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
takk gjorde detKos deg med det![]()
og nå er det helgTitter innom fra jobb![]()
God kveldSnart god kveld alle sammen![]()
God kveldGod kveld alle sammen![]()
Endelig ble det fredag kveld, da var jammen godt, jeg er helt tom i hodet etter alt som skjer rundt meg nå, sliter fortsatt med å bli kvitt adressa til xen, men i dag klarte jeg/vi endelig å finne ut hva som er problemet......
Vi nedbemanner på jobben så der går alt helt rundt om dagen..... gleder meg vanvittig til navnene er på bordet så det er litt enklere å forholde seg til....
nå er snuppa i seng, fyr i ovnen, og mor skal bare NYTE fredagskvelden![]()
Alle glemmer denne trådenHer er det alt for lenge siden jeg har tittet innom![]()
Dette adresse styret tar snart livet av meg tror je. Snart så je har mistet troa på at je blir kvitt den adressa. Jammen bra je har en såpass økononi at det går rundt uten noe ekstraGod kveld
Uff, mye styr...nyt kvelden i fred og ro!
Godt du overlevdeTitter innom etter å ha overlevd bursdag på sia til xen. Mor hans kom pussig nok... je og vesla har ikke sett hu sia 2 juledag.![]()
Er det han som fortsatt har adresse hos deg??Dette adresse styret tar snart livet av meg tror je. Snart så je har mistet troa på at je blir kvitt den adressa. Jammen bra je har en såpass økononi at det går rundt uten noe ekstra
Takk det sammeGod lørdagskveld![]()
jada var det, selv om je syns det så ut til at begge var ganske likegyldige til akkurat detGodt du overlevde
Koselig at vesla fikk treffe bestemor igjen!
Var eks'n der også da?jada var det, selv om je syns det så ut til at begge var ganske likegyldige til akkurat dettantene til gubben på mor sia var der, og de er jo som bestemødre for hu, er jo dom a kjenner
![]()