Uff...krise!!!![]()
jepp, får shoppe i morgen.... men i morgen kveld skal faktisk mor bort, for første gang sia snuppa ble født
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff...krise!!!![]()
Godt hun ser alvoret!!Og en spriketest er nok helt nødvendig i dette tilfellet!!!
![]()
Hohoho 
Ja, under fødsel ble det mye sprikingIkke sikkert du trenger å være der så lenge da... Har du tatt slik spriketest før du da kanskje?![]()
Du har sikkert gode odds om du prøver å lære litt av ossHuff, håper jeg blir fort frisk![]()
Ja, minst!! Dette er farlige greier vet du...Da må dere ha på dere fullt verneutstyr tror jeg![]()
Kom deg på dataen daNei, nå er jeg på app![]()
Så gøy!!jepp, får shoppe i morgen.... men i morgen kveld skal faktisk mor bort, for første gang sia snuppa ble født![]()
Ja, det var det jeg regnet medJa, under fødsel ble det mye spriking![]()
huff ja kjenner til detå neida som mannfolk flest så tror han at det som opptar han må oppta alle andre oxo![]()
Målet må jo være å bli som oss!!Du har sikkert gode odds om du prøver å lære litt av oss![]()
Er for langt og gå for øyeblikket, men må pusse tenna snart, da kan jeg svippe innomKom deg på dataen da![]()
VeldigJa, minst!! Dette er farlige greier vet du...![]()
Prøver så godt jeg kanDu har sikkert gode odds om du prøver å lære litt av oss![]()
Skal ta på meg vernedrakta litt jeg for din del vettuDa må dere ha på dere fullt verneutstyr tror jeg![]()
Ja, men er en stund siden sist jeg spriket, men er kanskje som å sykle det og?Ja, det var det jeg regnet medMen da kan du det da!!!
![]()
Ååh, du er snill<3Skal ta på meg vernedrakta litt jeg for din del vettu![]()
Grøss.... Håper vi finner ut av dette snart altså!Veldig![]()
Regner med det!:...Ja, men er en stund siden sist jeg spriket, men er kanskje som å sykle det og?
Så gøy!!Hva skal du?