Håper dere får et flott og romantisk romVi er fremmenå skal vi sjekke inn bare
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper dere får et flott og romantisk romVi er fremmenå skal vi sjekke inn bare
![]()
Hei
Sitter nå her og taster! Med munnen full av potetskruer![]()
Hva?! det må hun da vite!!Ja, rett og slett!!!![]()
Ikke vet hun om hun er smittsom heller
![]()

Mmm....bedre enn isNå spiser jeg snart et Freia påskeegg![]()
Det sørger jeg for å alltid ha i skapet!å det er godt det..... kanskje je skal se om je finner noe godt oxo, men je har som vanlig lyst på sjokolade og det er je relativt sikker på at je ikke har![]()
Ja, rett og slett!!!![]()
Ikke vet hun om hun er smittsom heller
![]()
Tror jeg rusler og finner meg et eget "rom". Der får jeg sitte i ensomheten med alle nissene mine. *snufs*Hva?! det må hun da vite!!Hun går nok rundt som en giga smittekilde!!
![]()
Du kan ta sånn sprikktest!!!!!Teste på en mus eller rotte? Er det ikke det man gjør da?![]()
Ja, det kan jo være livsfarlig!!!Hva?! det må hun da vite!!Hun går nok rundt som en giga smittekilde!!
![]()
Spriketest?Du kan ta sånn sprikktest!!!!!![]()
VI kan lage en egen tråd til deg?Tror jeg rusler og finner meg et eget "rom". Der får jeg sitte i ensomheten med alle nissene mine. *snufs*![]()
Så da blir du snart borte for oss og koser deg med kjærestetid?Vi er fremmenå skal vi sjekke inn bare
![]()
HAHAHAHAHA!!! SPRIKETEST!!! HAHAHAHAHAHASpriketest?eller prikketest?

Ja må huske og legge ut bilde etterpåJa, da kan jeg ikke friste degmen er uansett du som er juni12's fristerinne
![]()
Kanskje dere må det?VI kan lage en egen tråd til deg?Isolat!
![]()
Haha... han burde da forstå at du ikke kunne brydd deg mindretror aldri han her blir lei iallefall.... nå måtte jammen je komme å se på denne vidunderlige krana han har fått seg oxostå ute å se på og late som je er imponert da, selv om det bryr meg mindre
![]()
FrøkenH's isolat?Kanskje dere må det?![]()
Må jo være detDu er jaggu effektiv![]()
det skal jeg også snart!Nå spiser jeg snart et Freia påskeegg![]()
Visste ikke at det var sånn man sjekket om folk hadde smittsom særhet men får vel bare stille oppHAHAHAHAHA!!! SPRIKETEST!!! HAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
Haha, ja, du må leve opp til tittelen dinJa må huske og legge ut bilde etterpåkanskje noen blir fristet
![]()