Det sørger jeg for å alltid ha i skapet!![]()
det gjør igrunnen je oxo, men nå var det vist tomt, og je kom meg aldri på butikken i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det sørger jeg for å alltid ha i skapet!![]()
Her inne er det slik da!Visste ikke at det var sånn man sjekket om folk hadde smittsom særhet men får vel bare stille opp![]()

Uffa...Tror jeg rusler og finner meg et eget "rom". Der får jeg sitte i ensomheten med alle nissene mine. *snufs*![]()
Isolat burde vurderes, ja!Ja, det kan jo være livsfarlig!!!![]()
SKal vi isolere henne??

Spriketest?eller prikketest?

Tipper det er ganske trist der, var veldig trist på isolatet under fødselFrøkenH's isolat?![]()
Hehe...sant detMå jo være detellers blir jo ikke noe gjort her
![]()
Ja, du er jo sjefenHer inne er det slik da!![]()
hehe ja må detHaha, ja, du må leve opp til tittelen din![]()
Hvor lenge lider man av særhet da?Uffa...Er jo bare til du blir erklært frisk!
![]()
Uff...krise!!!det gjør igrunnen je oxo, men nå var det vist tomt, og je kom meg aldri på butikken i dag![]()
HUn er med på det hun! Også har jeg sagt hun må ta en spriketestIsolat burde vurderes, ja!![]()

Nei, nå er jeg på apphehe ja må det
forresten er du på data nå? for da kan du endre egendefinert tittel![]()
Tja, ikke godt å si?! Alt fra 1 time til 10 år sikkertHvor lenge lider man av særhet da?![]()
Haha... han burde da forstå at du ikke kunne brydd deg mindre![]()
vi kan vel kanskje holde deg med selskapTipper det er ganske trist der, var veldig trist på isolatet under fødsel![]()
Ikke sikkert du trenger å være der så lenge da... Har du tatt slik spriketest før du da kanskje?Tipper det er ganske trist der, var veldig trist på isolatet under fødsel![]()
Huff, håper jeg blir fort friskTja, ikke godt å si?! Alt fra 1 time til 10 år sikkert![]()
Godt hun ser alvoret!!HUn er med på det hun! Også har jeg sagt hun må ta en spriketest![]()
Og en spriketest er nok helt nødvendig i dette tilfellet!!! 
Da må dere ha på dere fullt verneutstyr tror jegvi kan vel kanskje holde deg med selskap![]()