Ja, det hadde vært utrolig høy altså!!Og denne mnd håper jeg en av oss får lønn for aktiviteten vår,og vinner dette barnesetet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det hadde vært utrolig høy altså!!Og denne mnd håper jeg en av oss får lønn for aktiviteten vår,og vinner dette barnesetet![]()
Men han gjør ikke det ifølge hsDet kan jo være det ja! Men hvis han legger på seg bra er det nok ikke noe å bekymre seg forMen er slitsomt når de er så urolige
![]()
FrøkenH var særHusker ikkenoen som ikke orket å lese alt vi hadde skrevet i dag
![]()
Haha, sikkert megHusker ikkenoen som ikke orket å lese alt vi hadde skrevet i dag
![]()
Det ville jo vært helt forferdelig!!!Egentlig litt skremmende å tenke på!Tenk om alle på juni blir sære liksom!!
Sant, da går det vel mer på viljenGlemmer nok ikke detEr som å sykle det vettu!
![]()
Er litt sær jegFrøkenH var sær![]()
Huff du var for tregJoda, kjære!klart jeg kan!
Ja, stemmer detFrøkenH var sær![]()
Ser på idolhva driver så damene med i kveld da???
Je sitter å henger i gostolen, vesla sover, og gubben har hentet "ny" lastebil i dag, så dere kan jo tippe på henn han er![]()
Men han gjør ikke det ifølge hs![]()
Ja! Jeg skal passe meg for deg så jeg ikke blir smittetHaha, sikkert meg![]()
Ser TV og spiser ishva driver så damene med i kveld da???
Je sitter å henger i gostolen, vesla sover, og gubben har hentet "ny" lastebil i dag, så dere kan jo tippe på henn han er![]()
Ja, jeg mener og det. Han er jo stort sett veldig blid og glad. Men kurven gikk litt nedover nå da. Savner gamle helsesøstra vår egentligMen er vel vanlig at kurven flater ut litt etterhvert? Han spiser jo og er aktiv, da skulle man vel tro alt er i orden?![]()
Ser TV og spiser is![]()
Så godtNå spiser jeg is![]()
Jeg spiser mat og skal snart legge meghva driver så damene med i kveld da???