Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hun har noe å bryne seg på herÅja... Hehe, krangling er søskenkjærlighet! Jeg og broren min kranglet hele tidenJa, er nok fort gjort å bli litt bortskjemt da hun er alene hos moren sin! Men godt hun har 3 brødre å forholde seg til da
![]()
Hehe...sikkert tryggestÆææsj, da dør jeg. Kasta ho ut i hundegården![]()
Så herlig
Her er skuffer og skap det store, og å rote i peisenEn som driver der han helst ikke skal drive![]()
Er stort sett bokmål her ogsåHmmmm liker fjellene her da
eller liker de som er her ikke de som er større
også er det vel dialekt der også?
her snakker de fleste bokmål og det er deilig så slipper jeg å måtte lære han altfor mye![]()
Det lurer jeg på ogsåHva skjer her jenter??
Du skriver som bare det i dag ser jeg!Ingenting tingeling![]()
Hajo!!!Halloo balloo???
Liten rakker?
hehe...må jo prøve å ta deg igjen nå som jeg har fri fra jobbDu skriver som bare det i dag ser jeg!![]()
Du skriver som bare det du også ser jegHajo!!!
Hahah! Da må jeg gi på litt her da skjønner jeghehe...må jo prøve å ta deg igjen nå som jeg har fri fra jobb![]()
Jepp! Prøver å holde deg bak megDu skriver som bare det du også ser jeg![]()
Hva var målet ditt i dag igjen?Du skriver som bare det du også ser jeg![]()
Hhihi....flott at jeg kan få deg til å gasse på!!Hahah! Da må jeg gi på litt her da skjønner jeg![]()
Det klarer du jo fint!! Ligger flere hundre innlegg foran jo..Jepp! Prøver å holde deg bak meg![]()
Mener du sa 25650??Hva var målet ditt i dag igjen?
ja, det trenger jeg virkelig!! Blir vesentlig mindre fra mandag såHhihi....flott at jeg kan få deg til å gasse på!!Vi må jo skaffe oss et solid forsprang!
![]()
Ja, jeg lurer på det!Mener du sa 25650??![]()