FlottNei
Men nå er jeg oppdatert![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
FlottNei
Men nå er jeg oppdatert![]()
Den ble hundemathadde jeg gjort![]()
HeheHåper også det går bra. Komisk syn, hun hadde fløte i hele fjeset![]()
Åja!! Nei, det hadde jeg glemt jegHallo.. Husker du ikke at hun hadde hovedrollen med et drøss nisser ??
Så braHehe...fint!Skal finne et søtt lite hus til deg
![]()
Hvorfor har du satt han i fengsel?Han har foreløpig ikke kommet seg langt![]()
Jeg fikk jo sjokkHeheEr lov og se det komiske i det, selv om man ikke liker det helt
![]()
Er bare å ta er ark under å bære den ut ;-)Hadde egentlig tenkt til å la hunden spise den, men jeg skal faktisk prøve slippe den ut for deres skyld. Men dere aner ikke hvor vanskelig det er for meg. Har skikkelig fobi![]()
Hadde visst forvekslet henne med en annenÅja!! Nei, det hadde jeg glemt jeg![]()
Hvem da?Hadde visst forvekslet henne med en annen![]()
Prøvde, men den lekte død så fikk den ikke på arketEr bare å ta er ark under å bære den ut ;-)
Hjelpes, så utspekulert!!Den ble hundematjeg prøvde å slippe den ut, men den lekte død
![]()
Og det er faktisk ikke bare bareEr bare å ta er ark under å bære den ut ;-)
Må gjerne glemme det litt til....Åja!! Nei, det hadde jeg glemt jeg![]()
ta et glass over så et ark som du forsiktig dytter underPrøvde, men den lekte død så fikk den ikke på arket![]()
Ja, nå får ikke den noe kos på et par dager bareHjelpes, så utspekulert!!Godt hunden fikk kose seg
![]()
Skjønner...fikser et lite idyllisk sørlandshus til degSå bravil ikke ha for stort, blir så mye å holde orden på
![]()
Edderkopper og søte små hus!hei hei
Hva snakker dere om nå da?![]()