God morgen, søtaGod morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen, søtaGod morgen![]()
God morgenGod morgen! Drittnatt, enough saidI dag skal vi handle til helga og så skal vi til brodern og gratulere han med dagen
![]()
Uff.. Håper dere slipper spysyka hele gjengen. Go bedring !Har ikke spydd mer iallefall. Men fortsatt hodepine.
Men storebror virker ikke helt i form heller... så er spent på hvordan dette blir...
Du er unnskyldt hele helgen ;-)med samme fart som vi hadde i går så skal nok 17000 gå![]()
Men jeg skal ut og spise og drikke litt vin i kveld,så kan ikke love noe fra meg![]()
16000 for denne trådenNå jenter åssen mål skal vi ha idag?![]()
Hihi...bra pus får litt rester daTitter innom i frokosten! Lillegutt driver å spiser brødskiven sin, og det er ikke fort gjort! Nå driver pus å spiser makrell i tomat fra gulvet![]()
Helt fantastiskSå braDeilig å være uthvilt! Tja, har vært en urolig natt! Han gråt litt i går kveld, men så har han våknet veldig ofte og i tillegg sovet urolig! Så jeg har vært mye våken for han har ligget i senga vår å sparket meg i magen
![]()
Hehe...god morgenmorn morn jenter
Da er det pakking som står på agendaen!Barna gleder seg til vi skal dra og! For mormor og morfar er mye snille enn oss
![]()
God morgenGo morgen.vi har sovet helt til nå :-O
Flott målHva med 16200?
Helt nydelig med litt søvnWow! Det er virkelig ikke verstDeilig å sove lenge da
![]()
Ikke jegHåper noen er her inne i ettermiddag nå daFor vi skal kjøre til trondheim senere
![]()
Hva hæ tullebukk??Hahaah! Tullebukken![]()
Bare littJa, det var det jeg konkluderte med jeg også! Litt friskt til å være helg kanskje...
God morgen!God morgen snupper! Er det noe liv her i dag
Fikk sove til 8 i dag jeg !!![]()
Det var da veldig forsiktigEr ikke det å ta litt i?tenkte på 16000 jeg
![]()
Tsss...nå er du feig, ShadowEr ikke det å ta litt i?tenkte på 16000 jeg
![]()
Tenker og det må være tullHahaah! Tullebukken![]()
Hehe...altfor forsiktigDet var da veldig forsiktig![]()