Og hvorfor henger du ikke mer her inne??Hun er ei villsjuretter 1,5 t forsøk på å legge henne sovnet hun rett etter jeg postet her inne
2gang i dag at mine problemer løser seg ved at jeg poster det;-)
Alle dine problemer ville jo bli løst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og hvorfor henger du ikke mer her inne??Hun er ei villsjuretter 1,5 t forsøk på å legge henne sovnet hun rett etter jeg postet her inne
Fryktelig glemsk jeg også![]()
Var jeg som ordnet det ogsåHun er ei villsjuretter 1,5 t forsøk på å legge henne sovnet hun rett etter jeg postet her inne
Haha...mannfolka er verst!!Hehe... Godt å høre at jeg ikke er aleneMen sambo er verre! Han er i 2 etg, jeg roper at han må ta med noe ned! Slår aldri feil at han glemmer å ta det med
![]()
Nå er jeg blitt mentalt tvingt opp fra dyna av minnelli til å trene! så da snakkes vi senere da...
Hehe...stå på!Nå er jeg blitt mentalt tvingt opp fra dyna av minnelli til å trene! så da snakkes vi senere da...
God trening!Nå er jeg blitt mentalt tvingt opp fra dyna av minnelli til å trene! så da snakkes vi senere da...
Vil bare fortelle at jeg koser meg med potetgull...![]()
Nå er jeg blitt mentalt tvingt opp fra dyna av minnelli til å trene! så da snakkes vi senere da...
Hehe...takk, det var godt å høre!Hihi... Du er så søt du!! Kos deg med god samvittighetDårlig samvittighet er bortkastet energi
Hvertfall for slike ting!

Vil bare fortelle at jeg koser meg med potetgull...![]()

Hehe...takk, det var godt å høre!Jeg er veldig, veldig svak for usunn mat...
![]()
Er ikke dumt i det hele tatt!!DUMMA!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Såjjjiiii!!!Jo, du er dum mot meg![]()